فرمانده انتظامی استان قزوین :
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: برخورد پراید با خاور در آزادراه قزوین-زنجان یک کشته و 2 مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۶۲۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 19 June 2018

 

برخورد پراید با کامیون در قزوین یک کشته به جاگذاشت/کشف بیش از سه کیلوگرم تریاک در شهرستان البرزبه گزارش تابناک قزوین،سرهنگ نصرالله بیگلری روز سه شنبه با اعلام این خبر، افزود: این حادثه در ورودی ضیاء آباد بوقوع پیوست.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه مصدومان این حادثه به بیمارستان تاکستان منتقل شدند،علت این سانحه در دست بررسی است.

این مسئول انتظامی به رانندگان توصیه کرد: برای پیشگیری از حوادث اینچنینی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و ضمن داشتن سرعت مجاز و توجه به جلو از سبقت غیر مجاز پرهیز کنند.

کشف بیش از سه کیلوگرم تریاک در شهرستان البرز

در خبری دیگر،سرهنگ سهراب خسروی اظهار کرد: در پي اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران مبارزه با موادمخدر این شهرستان مبني بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه نگهداری و توزیع مواد مخدر، موضوع شناسایی و دستگیری قاچاقجی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع با برنامه ريزي و هماهنگي مقام قضايي و پس از تعقیب و مراقبت های نامحسوس متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزلش تعداد 16 بسته در اوزان مختلف جمعا به مقدار تقریبی 3 کیلو و 100 از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز ضمن تشکر از همکاري و مشارکت مردم با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار