معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت :طرح توسعه پارک علم و فناوری برای رفع محدودیت فضا در حال پیگیری است.
کد خبر: ۶۲۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ 19 June 2018

به گزارش تابناک : قربان میرزایی صبح سه شنبه در جلسه توسعه شرکت های دانش بنیان استان اظهارکرد:با توجه به محدودیت های پارک علم و فناوری برای در اختیار قرار دادن فضا برای شرکت های دانش بنیان، اجرای طرح توسعه این مجموعه که دارای مصوبات بالادستی بوده در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: باید متناسب  با ظرفیت ها و توانمندی های تخصصی و علمی و امکانات موجود سهم استان از شرکت های دانش بنیان کشور ارتقا یابد.

معاون اقتصادی استاندار افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا زمینه کارهای مطالعاتی، پژوهشی و مقدمات تجاری سازی ایده های نخبگان و تولیدات شرکت های دانش بنیان فراهم شود.

وی گفت : در خصوص مشکلاتی که باآن رو به رو هستید  از قبیل پیگیری صدور پروانه فعالیت برای شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری و حمایت از تشکیل انجمن شرکت های دانش بنیان ذیل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، موضوع با جدیت از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد شد.

میرزایی تاکید کرد:  تسهیلات ارزان قیمت و ظرفیت های اعتباری مناسبی برای حمایت از شرکت های دانش پیش بینی شده که باید از این امکان به نحومطلوبی استفاده شود.

وی افزود:حجم قراردادی که شرکت های دانش بنیان طی سال گذشته با اشخاص حقیقی و حقوق امضا کردند یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار