دبیر کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی با اشاره به برگزاری نخستین دوره این کنفرانس در کیش گفت: این کنفرانس در راستای گسترش صلح، نوع‌دوستی و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز دهم اسفندماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳ 19 June 2018

به گزارش تابناک قم، عابدین سیاحت اسفندیاری اهمیت صلح در جوامع بشری را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: با توجه به چالش‌هایی که در فضای بین‌الملل کنونی وجود دارد، امیدواریم با برگزاری این کنفرانس بتوانیم متناسب با دیدگاه و باورهای فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی صلح را به گونه‌های مختلف تبیین و ترسیم کنیم.

وی با بیان اینکه نخستین کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی با 33 محور برگزار خواهد شد، افزود: محیط‌زیست و صلح، بهداشت و صلح، جغرافیا و صلح، سازمان‌های بین‌المللی و صلح، سازمان‌های مردم‌نهاد و صلح، دولت و صلح، جنگ و صلح، فناوری‌های نوین و صلح، فضای مجازی و صلح، بازی‌های رایانه‌ای و صلح، آموزش و صلح، پژوهش و صلح، اخلاق و صلح، فلسفه و صلح، آینده‌پژوهی و صلح، حقوق و صلح، سیاست و صلح، اقتصاد و صلح، تاریخ و صلح، فرهنگ و صلح، عقلانیت و صلح، کرامت و صلح، عدالت و صلح، زیست مسالمت‌آمیز و صلح، نخبگان و صلح، جامعه و صلح، خانواده و صلح، زنان و صلح، کودکان و صلح، حقوق بشر و صلح، حقوق حیوانات و صلح، هنر و صلح و ورزش و صلح محورهای این کنفرانس به شمار می‌رود.

دبیر کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی با اشاره به برگزاری نخستین دوره این کنفرانس در کیش، تصریح کرد: این کنفرانس در راستای گسترش صلح، نوع‌دوستی و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی دهم اسفندماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: مهلت ارسال چکیده آثار به دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی صلح‌پژوهی 30 مهرماه و زمان ارسال اصل مقالات 30 دی‌ماه سال جاری است.

سیاحت با اشاره به تولیدات مرکز بین‌المللی توسعه صلح خاطرنشان کرد: این مرکز نشریه‌ای را در خصوص مطالعات تطبیقی حقوق بشر به پنج زبان از جمله فارسی، عربی، انگلیسی، آذری و ترکی استانبولی منتشر می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار