چهار نمایشگاه همزمان در شیراز گشایش یافت.
کد خبر: ۶۲۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 20 June 2018

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: چهاردهمین نمایشگاه کودک و نوجوان، اسباب بازی، سرگرمی و اوقات فراغت، سومین نمایشگاه مادر و نوزاد، نهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه، تشریفات، سفره عقد، گل آرایی و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان و چهارمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.
سید محمود موسوی افزود: این نمایشگاه ها در چهار سالن سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا با حضور ۱۳۲ شرکت از سراسر نقاط کشور برپا شده است و برای همه گروه‌های سنی و خانواده‌ها دارای برنامه و جذابیت خاصی است.
موسوی اظهار کرد: انواع مبلمان، سرویس خواب، دکوراسیون داخلی، کالای خواب، سرویس آشپزخانه، لوازم خانگی، فرش و لوازم دکوری و آتلیه، آرایشگاه، تشریفات مجالس، مزون عروس در سالن‌های سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا در معرض دید علاقمندان قرار دارد.
وی بیان کرد: در سالن حافظ هم ۸۰ شرکت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، قزوین، تهران، اصفهان، تبریز و شهرستان‌های استان فارس آخرین محصولات و دستاورد‌های پرورش کودکان از جمله نگهداری، ایمنی، هوش و استعداد و عرضه انواع اسباب بازی، بازی‌های فکری، آموزشی، پژوهشی، سیسمونی و اتاق کودک، مراکز خدمات درمانی، خدمات و آموزش‌های مرتبط به مادران، کتاب کودکان و نوجوانان، نرم افزار‌ها و ربات‌های آموزشی را در معرض بازدیدکنندگان قرار داده اند.
موسوی اعلام کرد: نگاه ویژه به مسائل و نیاز‌های اساسی خانواده‌ها به خصوص مادر و نوزاد، کودک و نوجوان و زوج‌های جوان و فراهم کردن فضای مناسب برای حضور گروه‌های کالایی، خدماتی، آموزشی و مشاوره‌ای و توجه به سلامت روانی، سرگرمی و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از اهداف برگزاری این چهار نمایشگاه است.
وی اظهار کرد: در حاشیه روز‌های برگزاری این نمایشگاه‌ها جشنواره بزرگ خانوادگی برج دومینو و اَبر بازی‌های فکری و سرگرمی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند تا شنبه دوم تیر از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار