بیش از 3هزار هکتار اراضی ملی در خراسان رضوی رفع تصرف شد.
کد خبر: ۶۲۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 20 June 2018

به گزارش تابناک : معاون حفاظت و اموراراضی اداره کل منابع طبیعی  استان در گفت و گو با خبرنگار ما در بردسکن گفت: 3هزار و 670هکتار از اراضی ملی در استان  از چنگال زمین خواران رفع تصرف شده است.

امید طهماسبی افزود: این مهم با حمایت قاطع دادگستری و دادسرای عمومی خراسان رضوی درحوزه حفاظت از اراضی ملی، دولتی و موقوفات در سال های اخیر با ورود شورای حفظ حقوق بیت المال و برخورد با سودجویان و زمین خواران محقق شده که سال 96 از پرتوفیق ترین سال ها دراعاده حقوق بیت المال و حفظ این حقوق در استان بوده است.

وی گفت: در ارتفاعات جنوبی شهر مشهد و زمینهای ارزشمند داخل محدوده و حریم و مجاور شهر مشهد نیز بیش از هزار هکتار از اراضی ملی که بین پلاک های ثبتی قرار گرفته و در معرفی سوء استفاده زمین خواران بود شناسایی و سند آن به نام سازمان جنگل ها و مراتع کشور دریافت شد.

 معاون حفاظت اداره کل منابع طبیعی خراسان رضوی افزود: قسمت های داخل محدوده و حریم شهر نیز برای بر طرف کردن نیازهای توسعه ای شهر، به سازمان مسکن و شهرسازی تحویل شد.

طهماسبی ارزش این اراضی را  بیش از 4 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

 وی گفت: 2هزار و 670 هکتار از اراضی ملی اعاده شده در استان مربوط به بردسکن و از زمینهای با ارزش داخل  شهر بوده است.

معاون حفاظت اداره کل منابع طبیعی خراسان رضوی از سربازان گمنام امام زمان(عح)درتحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برخورد با زمین خواران و متصرفان اراضی ملی  تجلیل کرد.

 
 
 
 
منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار