حجت الاسلام علی اکبر صفری :
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از برپایی طرح نشاط معنوی در ۴۵ بقعه متبرکه از ۱۶ تیرماه سال جاری تا ۳۱ مردادماه خبرداد.
کد خبر: ۶۲۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 20 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی ،حجت الاسلام علی اکبر صفری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: طرح نشاط معنوی در ۴۵ بقعه متبرکه استان از ۱۶ تیرماه سال جاری آغاز و تا۳۱مردادماه امسال ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود پنج هزار نفر در استان در طرح نشاط معنوی شرکت کردند، افزود: این طرح طی سال گذشته در سطح ۴۲ بقعه متبرکه استان برگزار شد.
حجت الاسلام صفری افزود: برپایی کلاس های اوقات فراغت، خیمه های معرفت، قرائت و آموزش قرآن کریم، مفاهیم و حفظ، بیان احکام و مباحث اعتقادی، اردوهای زیارتی، ورزشی و تفریحی به منظور آشنایی با بقاع متبرکه استان در قالب طرح نشاط معنوی در دستور کار قرار دارد.
وی یادآورشد: هنوز جمع بندی کامل این طرح انجام نشده بنابراین تعداد مبلغان بومی و غیر بومی اعزامی در این طرح مشخص نیست.
صفری با اشاره به اجرای این طرح برای دانش‌آموزان همه پایه‌های تحصیلی، خاطرنشان کرد: طرح تابستانی نشاط معنوی برای سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان و در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در طرح تابستانی نشاط معنوی تا هفته اول تیرماه سال جاری ‌فرصت دارند با مراجعه به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار