در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری یزد ضمن تجلیل از «حسین دهقانی فیروزآبادی» و معرفی وی به عنوان مستشار جدید دادگاه تجدیدنظر استان، «علیرضا حسین بیگی» به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان میبد معرفی شد.
کد خبر: ۶۲۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ 23 June 2018

«محمدرضا حبیبی» رییس کل دادگستری استان در این مراسم در رابطه با تغییر و تحولات در دستگاه قضا تصریح کرد: در حوزه ‎‎ های مدیریتی برنامه جابجایی مدیران وجود دارد و در دستگاه قضایی نیز این جابجایی‌ها هم به نفع شخص جابجا شده و هم به نفع قوه قضاییه است.

وی، دادگاه تجدید نظر را عالی‌ترین مرجع قضایی در سطح استان برشمرد و گفت: باید قضات با تجربه و کارآمد در این دادگاه‌ها فعالیت کنند.

حبیبی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در هر کار، همکاری و همدلی است و این اصل باید در امور اداری خصوصاً در شورای تامین رعایت شود.

رییس کل دادگستری استان در پایان تأکید کرد: مسئولین همواره در تلاش هستند تا امنیت کشور حفظ شود و تمام تلاش دشمن برهم زدن این امنیت است که باید با هوشیاری در خنثی کردن برنامه دشمن و ارتقای امنیت اجتماعی تلاش کنیم.

«حسین فلاح» فرماندار میبد نیز در این مراسم گفت: تلاش ‎‎ ها و اقدامات ارزشمند «حسین دهقانی فیروزآبادی» ماندگار خواهد ماند چرا که با سعه صدر، پشتکار و نگاه خوبی که به امور داشت در این چند سال، کارنامه درخشانی از خود بر جا گذاشت.

وی ادامه داد: شایستگی ‎‎ های وی با علم و عمل در طرح ‎‎ های ماندگاری چون تشکیل طرح میانجیگری، انجمن حمایت از خانواده، انجمن حمایت از محیط زیست، انجمن حمایت از بزهکاران و طرح ماندگار هزار چشم بینا، همیشه جاودان خواهد بود و در ادامه نیز همچنان از آنها پشتیبانی خواهیم بود تا آثار و برکات خوبی در شهرستان برجا گذارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار