با پیروزی برابر نماینده گیلان؛
دبیر هیئت فوتبال استان قم از راهیابی تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم به لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 23 June 2018

به گزارش تابناک قم،علی احمدی اظهار داشت: تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم موفق شد با صعود از مرحله دوم مسابقات زیر گروه لیگ دسته دوم فوتسال ایران جواز حضور در لیگ دسته دوم کشور را به دست بیاورد.

وی افزود: تیم دلسوختگان اهل بیت قم روز جمعه در آخرین بازی خود از این مرحله در ماکو در آذربایجان غربی توانست تیم دخانیات گیلان را شکست دهد و با کسب ۲ پیروزی و یک شکست، مجوز صعود به لیگ دسته دوم فوتسال ایران را کسب کند.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: تیم دلسوختگان اهل بیت قم پیش از دیدار برابر تیم دخانیات گیلان، پنج شنبه شب در دومین مسابقه خود در یک بازی نزدیک و با یک گل اختلاف مغلوب تیم دانشگاه علوم پزشکی همدان شد اما سرانجام با برتری بر نماینده گیلان صعود کرد.

احمدی بیان داشت: نماینده فوتسال قم در اولین بازی خود در این مرحله از سد تیم دانش ورزش مشهد عبور کرده بود و بدین ترتیب پس از ۳ سال، فوتسال قم در لیگ دسته دوم کشور صاحب نماینده شد.

وی عنوان کرد: با صعود تیم دلسوختگان اهل بیت قم به لیگ دسته دوم کشور، اکنون برای اولین بار هیئت فوتبال استان قم در تمامی رده‌های مسابقاتی فوتسال کشور صاحب تیم شده است به طوری که تیم‌های سوهان محمد سیما، هیئت فوتبال قم و دلسوختگان به ترتیب در دسته‌های برتر، اول و دوم نماینده قم هستند و در لیگ‌های پایه کشور نیز نمایندگان قم در بالاترین سطح حضور دارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار