نجات جان مادر باردار با بالگرد اورژانس
درمیان مجروحان این تصادف یک خانم باردار و دو کودک نیز وجود داشت که با توجه به وضعیت خاص آنان علاوه بر آمبولانس، بالگرد اورژانس نیز به محل اعزام و مجروحان به مراکز درمانی قم منتقل شدند.
کد خبر: ۶۲۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱ 23 June 2018

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی قم گفت: در اولین تصادف، شامگاه دیروز برخورد شدید دو خودروی پراید دربخش دستجرد این استان دو کشته و شش مجروح بجای گذاشت.

وی ادامه داد: دراین تصادف علیرغم حضور بموقع اورژانس 115 به دلیل شدت آسیب های وارده 2تن (خانم حدود 28ساله و آقا حدود 35ساله) در محل فوت کردند.

وی ادامه داد: درمیان مجروحان این تصادف یک خانم باردار و دو کودک نیز وجود داشت که با توجه به وضعیت خاص آنان علاوه بر آمبولانس ،بالگرد اورژانس نیز به محل اعزام و مجروحان به مراکز درمانی قم منتقل شدند.

فراهانی اظهارداشت: همچنین همزمان در بخش کهک واژگونی وانت پیکان پنج مجروح بجای گذاشت که جهت انتقال مجروحان این حادثه سه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: هر پنج مجروح این تصادف دچار آسیبهای متعددی شده بودند که پس ازدریافت خدمات اولیه درمانی توسط پرسنل اورژانس ، به بیمارستان منتقل شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار