استاندار خراسان رضوی گفت:باید با استفاده از ظرفیت های موجودتقویت و توسعه تعاملات این استان با کشورهای اسلامی پیگیری شود.
کد خبر: ۶۲۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ 24 June 2018

به گزارش تابناک : علیرضا رشیدیان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: وجود مضجع شریف رضوی به عنوان نقطه محوری استان و دارا بودن عنوان پایتختی فرهنگی ایران و همچنین پایتخت فرهنگی کشورهای اسلامی بر اساس انتخاب آیسسکو در ۲۰۱۷ همه از جمله ظرفیت هایی است که می تواند بر مبنای آن پیگیری و توسعه تعاملات استان با کشورهای اسلامی را پیگیری کرد.

وی افزود:  امروز تهاجم گسترده ای علیه نظام  شکل گرفته و از این رو دهه کرامت امسال باید با نگاه ویژه ای و توجه به این تهاجمات دنبال شود و با استفاده از تجارب سال های گذشته مراسم دهه کرامت امسال را در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بسیار پرشورتر و پرمحتوا تر برگزار کنیم.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ستاد دهه کرامت که در سطح ملی فعالیت می کند باید برای گسترش فرهنگ رضوی در اقصی نقاط دنیا تلاش کند  و برنامه های امسال بر معرفی بیشتر توانمندی های جمهوری اسلامی متمرکز شود.

رشیدیان گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی است تا این موضوع برای بخش های مختلف جامعه بویژه زنان روشن و تبیین شود  و همه ارگانهایی که در این حوزه  مسئولیت دارند باید به آن توجه جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان  یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده ها اوقات فراغت است که اداره  ورزش و جوانان این موضوع را با جدیت پیگیری و با هماهنگی بخش های مختلف برای آن برنامه ریزی کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد : باید با استفاده از ظرفیت های بالقوه ای که در استان وجود دارد برای نوجوانان و جوانان که سرمایه های آینده این کشور هستند برنامه های مناسبی توام با نشاط و شادابی اجتماعی انجام شود.

رشیدیان تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش سفرها در استان ، باید ساماندهی وهماهنگی بیشتری برای ارائه خدمات بهتر به زائران فراهم شود تا  فرصت بیشتری برای بهره گیری از این سفر معنوی داشته باشند.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار