تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از چاپ و انتشار نهمین کتاب توسط انتشارات این واحد با عنوان « حفاری در تونل و عبور از ریزش» خبر داد.
کد خبر: ۶۲۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 24 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- وحید خلیلی با اعلام این خبر، اظهار کرد: اثر «حفاری در تونل و عبور از ریزش» توسط کیانوش غفاری‌پور و مجید رستمی بهنمیری گردآوری، ترجمه و تالیف شده است.
وی افزود: تونل‌سازی از جمله فعالیت‌های در حال گسترش بشر به منظور عبور وسایل نقلیه، سیالات و ... بوده که این عملیات همواره با مشکلات زیادی روبرو است؛ غلبه بر ریزش تونل از مباحث روز دنیا است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.
خلیلی ادامه داد: این کتاب حاصل تلاش مهندسان و متخصصان عرصه عمران و آبادی است و در راستای ارتباط هرچه بهتر بین تحقیقات تئوری و عملیات اجرایی نگارش شده است.
وی تاکید کرد: متخصصان و دانشجویان عمران، راه‌سازی، معدن و زمین‌شناسی و کسانی که در زمینه تونل‌سازی و حفاری فعالیت می‌‌‌کنند، می‌توانند از مطالب این کتاب بهره‌ ببرند.
خلیلی با بیان این که انتشارات جهاددانشگاهی به عنوان یکی از معتبرترین موسسات نشر دانشگاهی در ایران، تلاش می‌کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند، تاکید کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی استان در سال 94 راه‌اندازی شده و تمامی اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می‌توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی - معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۲۳۲۰۳۲۳ تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار