ريیس کمیته ICT مجلس:
ريیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شوراي اسلامي در بازدید از شرکت پیشگامان کویرآسیا با قدردانی از فعالیت‌های گروه تعاونی پیشگامان، تاکید کرد: پیشگامان باید به عنوان الگوی موفق برای تعاونی‌های کشور معرفی شود.
کد خبر: ۶۲۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 25 June 2018

دکتر «رمضانعلی سبحانی‌فر» ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف اين شرکت، در جریان روند فعالیت‌های شرکت پیشگامان کویر آسیا قرار گرفت.

وی هدف از این بازدید را چنین عنوان کرد: شرکت پیشگامان کویر آسیا به عنوان تنها مالک خصوصی فیبر نوری بین‌المللی در آب‌های آزاد دنیا که در حال حاضر بخش زیادی از پهنای باند کشور را تامین می‌کند، از شرکت‌های پیشرو و فعال در حوزه‌های مخابراتی و آی تی است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ضمن ایجاد اشتغال پایدار در کشور سبب جلوگیری از وابستگی به شرکت‌های خارجی در زمینه تجهیزات و خدمات این حوزه شده و هدف از این بازدید آشنایی با آخرین دستاوردهای این شرکت در حوزه خدمات فنی و مهندسی و بررسی مسائل حوزه مربوطه است.

ريیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی در ارزیابی فعالیت‌های شرکت پیشگامان کویرآسیا، گفت: شرکت پیشگامان کویرآسیا به عنوان صادر کننده نمونه خدمات فنی و مهندسی با استفاده از برترین متخصصان و کارشناسان حوزه آی تی و مخابرات در شرایط اقتصادی کنونی کشور توانسته است، ضمن تکیه بر توانمندی‌های داخلی در راستای اهداف اقتصادی کلان کشور که همانا جلوگیری از وابستگی و تقویت تولید داخلی است حرکت کرده و استفاده از تجهیزات و خدمات داخلی را در اولویت قرار دهد.

سبحانی‌فر در پاسخ به این سوال که نظر به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تأکیدات رهبری معظم انقلاب در این خصوص، طرح‌های شرکت تعاونی پیشگامان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ بیان كرد: خوشبختانه پیشگامان به عنوان یک تعاونی ملی موفق توانسته است با استفاده از مدل اقتصاد تعاونی که شاخص ارزشمندی برای اقتصاد مقاومتی است و تجمیع سرمایه‌های خرد مردم، طرح‌های بزرگ ملی زیادی را در کشور به ثمر برساند که نمونه بارز آن فعالیت‌های شرکت پیشگامان کویرآسیا است.

وي ادامه داد: این که یک تعاونی موفق مانند پیشگامان توانسته است علی‌رغم برخی ناملایمات و مشکلات در شرایط کنونی به بهترین شکل به ارائه خدمت و تامین نیاز کشور بپردازد جای تشکر و سپاسگزاری دارد. همچنین باید پیشگامان به الگویی برای سایر شرکت‌ها و تعاونی‌های فعال تبدیل شود تا بتوانیم در تمام استان‌ها و برای همه طرح‌‌های زیربنایی از این پتانسیل ارزشمند استفاده کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار