شهردار خرمشهر:
شهردار خرمشهر گفت: تمام فرآیندهای مناقصه ها و مزایده های شهرداری خرمشهر کاملا شفاف است و هیچ قدمی بدون نظارت کمیسیون معاملات برداشته نمی شود.
کد خبر: ۶۲۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 25 June 2018

داود دارابی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خرمشهر اظهار کرد: ایهام یا ابهام در فرآینده واگذاری کارهای پیمانکاری از نظر من قصور بزرگی است و تمام مناقصات و مزایده ها کاملا شفاف و در حضور ناظر کمیسیون انجام می شود.

وی در خصوص بلاتکلیفی نیروهای حق الزحمه شهرداری خرمشهر اظهار کرد: هیچکس راضی به بیکار شدن نیروهای حق الزحمه ای نیست اما برای این افراد آینده مخدوش هم پذیرفتنی نیست بلکه این نیروها تعیین تکلیف شده و قالبی برای فعالیت آنها تعریف شود.

شهردار خرمشهر به حقوق معوقه نیروهای شهرداری خرمشهر اشاره کرد و گفت: حقوق این افراد دو ماه است که پرداخت نشده و به اشتباه سه ماه بیان شد اما نیاز است که جلسه ای با شورا در خصوص به کار گیری این افراد برگزار شود و با همفکری اعضای شورا شهر به نتیجه ای مطلوب برای این افراد رسید.

دارابی در ادامه از کلنک زنی چند طرح عمرانی شهرداری در هفته جاری خبر داد و بیان کرد: بعد ازظهر چهارشنبه هفته جاری پروژه های عمرانی به ارزش ریالی ۱۰۰ میلیارد تومان که شامل زیرساخت سازی و آسفالت در کوی طالقانی، نود هکتاری و برخی مناطق دیگر کلنک زنی و به صورت رسمی عملیاتی می شود.

وی از مردم و مسئولان دعوت کرد در آئین کلنک زنی مشارکت داشته باشند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار