نماینده مردم آبادان در مجلس:
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: معاون وزیر نیرو به‌منظور بررسی پروژه طرح آب‌رسانی غدیر و چند پروژه دیگر به منظور تأمین آب شهرهای آبادان و خرمشهر به آبادان سفر می‌کند.
کد خبر: ۶۲۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 25 June 2018

جلیل مختار اظهار کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته با وزیر نیرو برای حل مشکلات آب و تسریع در روند انتقال آب آبادان داشته‌ایم قرار بر این شد که در روز سه‌شنبه حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب و معاون وزیر نیرو، به‌منظور بررسی وضعیت آب و پروژه‌ها در آبادان حضور پیدا کند.

وی افزود: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور به‌منظور بررسی پروژه طرح آب‌رسانی غدیر، پروژه انتقال آب روستای خط 9 کیلومتری و اتصال آن به تصفیه‌خانه شهیدکشتکار، بازدید از خط لوله هزار ثامن، سدهای پایین‌دست و بالادست و بند خاکی به آبادان خواهد آمد.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مقرر شد طی این بازدید در خصوص پیشرفت و تحقق فیزیکی پروژه‌های مرتبط با افتتاح خط دوم آب شیرین طرح آبرسانی غدیر تا پانزدهم تیرماه به آبادان را ارزیابی و گزارشی جامع به وزیر ارسال شود.

وی با بیان اینکه در جلسه‌ای، وزیر نیرو اختیارات تام برای رهاسازی آب را به معاون خود داده است، عنوان کرد: تحقق وعده دولت در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه در موعد مقرر در روز چهارشنبه طی گزارشی توسط وزیر ارائه و در دولت مطرح خواهد شد.

مختار بیان کرد: صد کیلومتر از خط آب‌رسانی به اتمام رسیده و 850 میلیارد تومان اعتبار برای پیشبرد این طرح از سوی دولت اعتبار اختصاص داده شده است که در حدود 150 مترمکعب از آب آبادان تأمین خواهد شد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار