رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: متاسفانه در مجلس خط، گروه، راهبرد و سیاست برخی نمایندگان هنوز مشخص نیست؛ این اشکالات در مجلس وجود دارد.
کد خبر: ۶۲۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 25 June 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در پاسخ به سوالی درخصوص کاندیداتوری محمدرضا عارف در انتخابات اخیر ریاست مجلس و سپس تصدی ریاست کمیسیون آموزش مجلس، اظهار داشت: من حضور آقای عارف در انتخابات اخیر هیات رئیسه را مذموم نمی‌دانم و تحسین می‌کنم اما نمایندگان و فراکسیون‌ها باید بدانند که چگونه با هم تعامل داشته باشند.

وی افزود: مجلس مرکز سیاست‌ورزی بوده و طبیعی است که جناح‌های مختلف در مجلس ظهور و بروز جدی داشته باشند اما گاهی اوقات ممکن است فراکسیون‌ها در تعاملی غیراصولی، بعضی موقعیت‌ها را از دست بدهند.

باهنر تصریح کرد: متاسفانه در مجلس خط، گروه، راهبرد و سیاست برخی نمایندگان مشخص نیست؛ گاهی این طرف و گاهی آن طرف می‌روند. من بارها به عده‌ای از نمایندگان انتقاد کردم که با نردبان لیست امید بالا رفتند اما به آقای عارف رای ندادند؛ چرا؟ این اشکالات در مجلس وجود دارد.

نماینده سابق مجلس گفت: من برای آقای حاجی‌بابایی احترام زیادی قائلم اما اینکه وی از کاندیداتوری ریاست مجلس چه سودی برد، هنوز متوجه نشده‌ام؛ شاید نیت وی این بود که به آقای لاریجانی تفهیم کند بخشی از ریاست شما مدیون من است. 

باهنر اضافه کرد: شما فکر می‌کنید آقای لاریجانی، رای آقای حاجی‌بابایی درباره خودش را موثر نمی‌داند؟ آقای لاریجانی اهل تحلیل و محاسبه است؛ خود من هم اهل محاسبه و تحلیل هستم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علی لاریجانی قصد تشکیل حزب دارد گفت: اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم اما اگر ایشان قصد تشکیل حزب داشته باشد، استقبال خواهم کرد.  

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار