رئيس هیأت ووشو استان قم خبر داد
رئيس هیأت ووشو استان قم از انتخاب دو تن از داوران شاخص اين رشته براي قضاوت در يكي از مهمترين رقابت‌هاي بين‌المللي اين رشته خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 25 June 2018

 

به گزارش تابناک قم،جواد محمدزاده اظهار کرد: حضور دو نماینده ووشو استان قم در رقابت‌های بین‌المللی ووشو جام پارس افتخاری بسیار ارزشمند برای ووشو قم به شمار می‌رود و بیانگر از جایگاه بالای داوران ووشو قم است.

وی با بیان اینکه رقابت‌های ووشو بین‌المللی جام پارس به عنوان یکی از تورنمنت‌های معتبر این رشته هر ساله در کشورمان برگزار می‌شود، اضافه کرد: فدراسیون ووشو میزبانی این دوره از رقابت‌ها را به هیأت ووشو گلستان سپرده و مسابقات در شهر گرگان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ووشو استان قم افزود: امسال شاهد برگزاری هفتمین دوره رقابت‌های بین‌المللی ووشو جام پارس در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان هستیم و علاوه بر ووشوکاران کشورمان، رقبایی از کشورهای خارجی نظیر سوئد، ویتنام، ارمنستان، هند، افغانستان، لبنان و پاکستان حضور دارند.

وی با بیان اینکه تیم‌های پارس جنوبی و منتخب گلستان نمایندگان ووشوی ایران در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی جام پارس هستند، عنوان کرد:دو نماینده داوری ووشو قم در این رقابت‌ها، استاد محمد فتحی و اکبر صفری هستند، ضمن اینکه امیدواریم از دوره بعدی این رقابت‌ها، نمایندگان قم نیز در جام پارس حضور داشته باشند.

محمدزاده در ادامه به دومین فراخوان اردوی انتخابی تیم‌های پایه ووشو قم اشاره و بیان کرد: این اردو ویژه تیم‌های نوجوانان و جوانان ووشو قم در بخش ساندا روز اول تیر ماه به میزبانی خانه ووشو زیر نظر استاد درتاج برگزار شد و بهترین‌های آن نماینده قم در مسابقات کشوری سال جاری خواهند بود.

وی همچنین به برنامه‌ریزی هیأت برای برگزاری دوره آموزش استعدادیابی و طرح آمایش اشاره و بیان کرد: این دوره روزهای هفتم و هشتم تیر ماه در خانه ووشو برگزار می‌شود و طبق اعلام فدراسیون ووشو، گواهی اخذ شده دراین دوره برای ارتقاء درجه مربیگری الزامی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار