معاون سیاسی استانداری قم:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، با اشاره به اینکه یکی از سیاست های دولت تقویت سمن ها است، گفت: برخی گلایه می کنند که تعدادی از دستگاه ها در این راستا عمل نمی کنند، هرچه مدیران فهم ودرکشان در مورد ناهنجاری ها بیشتر باشد، این اتفاق به درستی انجام می شود.
کد خبر: ۶۲۳۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 25 June 2018

به گزارش تابناک قم، احد جمالی با اشاره به اهمیت سمن‌ها در یک حکومت، گفت: باید دید که اینگونه جلسات چه خروجی دارد، بنده سمن‌ها را بعنوان سوپاپ‌های اطمینان نظام می دانم، که هرچه تعداد آن‌ها بیشتر باشد قطعاً صدای مردم بهتر به مسئولین می‌رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، با بیان اینکه حیات یک نظام در مردمی بودن آن است، ادامه داد: یکی از نمادهای مردمی بودن یک حکومت و نظام وجود سمن‌ها است، و وظیفه دولت و نظام تقویت این سمن‌ها است.

جمالی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های دولت تقویت سمن‌ها است، اظهار کرد: برخی گلایه می‌کنند که تعدادی از دستگاه‌ها در این راستا عمل نمی‌کنند، هرچه مدیران فهم ودرکشان در مورد ناهنجاری‌ها بیشتر باشد، این اتفاق به درستی انجام می‌شود.

وی با اشاره به موضوع مالیات سمن‌ها، گفت: جهل نسبت به قانون باعث می‌شود که این گلایه‌ها از امور مالیاتی ایجاد شود، ما باید مسلح و مسلط به قوانین باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری قم، با اشاره به موضوع مکان سمن‌ها در راستای مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: این موضوع مد نظر است، که از نظر حاکمیتی هم سمن‌ها در این موضوع مورد حمایت قرار بگیرند، واز نظر آموزشی و یا حتی بودجه نیز توجه خاصی به آن‌ها شود.

وی در ادامه با اشاره به مساله پرداخت مالیات سمن‌ها، گفت: متاسفانه استان قم، با توجه به اینکه در آن مالیات به خوبی دریافت می‌شود، به همین مقدار هم در این استان فرار مالیاتی وجود دارد، با توجه به موضوع تقویت سمن‌ها، مسئولین مالیاتی همکاری لازم را در زمینه‌های مختلف با سمن‌ها داشته باشند.

جمالی با اشاره به گلایه سمن‌ها از اداره کل بهزیستی، اظهار کرد: این گلایه وجود دارد که، سمن‌هایی که قدرتمند هستند، اکثر مراجعات به آن‌ها می‌شود، باید توازن و عدالت در مراجعات ایجاد شود، تا سمن‌های دیگر هم دیده و تقویت شوند.

وی با بیان اینکه افرادی که در این سمن‌ها فعالیت می‌کنند، با تمام وجود و با اخلاص فعالیت می‌کنند، ادامه داد: ما وظیفه خود می دانیم که سمن‌ها را از نظر مادی و معنوی مورد حمایت قرار دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری قم، با اشاره به ارزاق مورد استفاده در سمن‌ها و کمپ‌ها، گفت: باید با وزارت صنعت ومعدن وتجارت هماهنگی شود تا ارزاق با قیمت‌های مناسب در اختیار سمن‌ها قرار گیرد، وهمچنین در مقابل قاچاق ارزاق که از نظر بهداشتی مشکل ساز هستند گرفته شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار