سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسات ویژه این کمیسیون برای ساماندهی وضعیت بازار ارز خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 02 July 2018

به گزارش تابناک : زهرا سعیدی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست‌های ویژه این کمیسیون برای بررسی مسائل معیشتی مردم و ساماندهی بازار ارز و کالاهای اساسی خبر داد و گفت: نمایندگان مجلس دغدغه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را به خوبی درک می‌کنند و به دنبال یافتن راه‌حل‌های اساسی برای حل این مشکلات هستند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده،کمیسیون اقتصادی مجلس قرار است نشست‌های ویژه‌‌ای را برای ساماندهی بازار ارز، سکه و کالاهای اساسی اختصاص دهد که این نشست‌ها به‌ طور مستمر در حال برگزاری است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس به طور عادی برای بررسی لایحه اصلاح بخشی از قانون مالیات بر ارزش افزوده برگزار می‌شد که با موافقت اعضای کمیسیون، تغییر دستور انجام شد و بررسی مسائل ارزی در دستورکار ویژه اعضای کمیسیون قرار گرفت.

نماینده مردم مبارکه در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: قرار است در جلسات ویژه کمیسیون اقتصادی مجلس از تیم اقتصادی دولت برای بررسی وضعیت بازار ارز و پیدا کردن راه‌هایی جهت ساماندهی بازار ارز دعوت کنیم، این جلسات تا حصول نتیجه نهایی برگزار و گزارش آن تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس می‌شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار