قرار است مالیات شفر و دیگر مربیان استقلال امروز پرداخت و گذرنامه ضبط شده آن‌ها آزاد شود.
کد خبر: ۶۲۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 03 July 2018

به گزارش تابناک : با توجه به پيگيرى هاى صورت گرفته از سوى مديران باشگاه استقلال و واريز پول توسط حامى مالى به حساب اين باشگاه قرار است مربيان خارجى تيم و شفر حقوق هاى ماهيانه خود را تا امروز ظهر دريافت كنند.

همچنين قرار است با پرداخت ماليات شفر و ديگر مربيان گذر نامه شفر و ساناك نيز كه طى روزهاى گذشته در بدو ورود به ايران ضبط شده بود آزاد شود.

ساناك استقلال را ترك مى كند
ساناك دستيار خارجى شفر به دليل بيمارى مادرش فردا ايران را به سمت جمهورى چك ترك مى كند.

شفر از ايران رفتنى شد
اين احتمال وجود دارد كه شفر براى سفر يك روزه راهى دوبى شود و مجدد به تمرينات استقلال بازگردد. در صورتى كه شفر قصد سفر داشته باشد امشب ايران را ترك مى كند.

اردوى استقلال در تركيه
اردوى استقلال در تركيه برگزار مى شود اما مسئولان اين تيم هنوز تاريخ دقيقى را براى برگزارى اردو مشخص نكرده اند.

«كارتپه گرين كارت» و «گارتيك گرين پارك» ٢ محلى است در تركيه كه مديران استقلال در نظر دارند يك محل را براى برگزارى اردو انتخاب كنند.

ماليات تيام امروز پرداخت مى شود
تيام مهاجم سنگالى آبى پوشان كه به دليل بدنى ماليات نمى توانست راهى ايران شود امروز با پرداخت اين مساله مى تواند راهى ايران شود تا مذاكرات نهايى خود را براى حضور در استقلال انجام دهد.

١٣٠ هزار دلار جپاروف آماده شد
جپاروف براى عقد قرارداد جديد با استقلالى ها خواهان دريافت طلب ١٣٠ هزار دلارى خود شده بود، در همين راستا مديران اين مبلغ را آماده كردند و در تماسى از جپاروف خواسته اند تا براى مذاكرات نهايى راهى ايران شود.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار