مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:استعدادهای فرهنگی هنری پنهان در شهرستانها استان باید شناسایی و حمایت شوند.
کد خبر: ۶۲۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 03 July 2018

به گزارش تابناک : جعفر مروارید دوشنبه شب در گردهمایی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان خراسان رضوی اظهار کرد:جلسات گفتگوی اصحاب فرهنگ و هنر در شهرستان ها باید به صورت مستمر برگزار شود و استعداد های پنهان هنرمندان در شهرستان ها شناسایی و حمایت شوند.

وی افزود:روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کارگروه های اقتصادی، فرهنگی و هنری را تشکیل دهند و خروجی جلسات این کارگروهها  را برای اخذ تصمیم و حل مشکلات به اداره کل ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد:  عدالت توزیعی در حمایت از فعالیت ها و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در شهرستان ها باید رعایت شود و در این راستا تلاش خواهیم کرد با توجه به نقاط برخوردار و کم برخوردار در استان و نیز نگاه ویژه به مناطق مرزی و محروم در توزیع امکانات و اعتبارات عدالت را رعایت کنیم .

مروارید گفت: راهبرد گفتگو به عنوان یک اصل مهم باید مورد توجه باشد و  گفتگو حلقه گمشده تعاملات امروزی است که این راهبرد به منزله احیا ارزش های اسلامی است .

وی افزود:  برون سپاری فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان ها باید اجرایی شود وسعی شود در کارها تصدی گری نداشته باشید و ظرفیت های فرهنگی وهنری شهرستان ها را اعم از مجتمع ها و موسسات فرهنگی و هنری و آموزشگاه هارا افزایش دهید .

وی تاکید کرد : اگر مردم پای کار نیایند و اگر برنامه ای مخاطب مردمی  نداشته باشد آن برنامه تاثیرگزار نخواهد بود لذا باید بر حضور و مشارکت مردم در برنامه ها توجه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود:ارباب رجوع  ولی نعمت ماست و با راه اندازی میز خدمت در شهرستان ها مراجعه حضوری به ادارات را کاهش دهید تا ضمن شفاف سازی، خدمات بهتری به مراجعین انجام شود.

وی ادامه داد: دولت الکترونیک یکی از اولویت های جدی است که تلاش می کنیم بستر مناسب را برای ادارات در سطح شهرستان ها فراهم کنیم .

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار