نماینده مردم شوش در مجلس گفت: در جلسه امروز سخنگوی دولت و وزیر صنعت توضیحاتی درباره برنامه دولت برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور ارائه کردند.
کد خبر: ۶۲۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 03 July 2018

به گزارش تابناک : سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست غیر علنی صبح امروز پارلمان که با حضور وزیر صنعت و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهارداشت: در جلسه غیرعلنی امروز در خصوص مسائل روز از جمله موضوع و مشکلات مهم اقتصادی بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: نمایندگان سوالات و ابهامات خود را در خصوص التهابات موجود در بازار ارز و همچنین نابسامانی‌های اقتصادی حاکم بر کشور مطرح کردند و در این بین شریعتمداری وزیر صنعت و نوبخت سخنگوی دولت توضیحاتی ارائه کردند.

نوری ادامه داد: در این جلسه همچنین برنامه دولت برای کنترل این نابسامانی‌ها ارائه شد همچنین بر وحدت و انسجام 3 قوه تأکید شد تا بر این اساس وضعیت کنونی اقتصادی کشور را کنترل کنیم.

نماینده مردم شوش در مجلس ادامه داد: متأسفانه توضیحات سخنگوی دولت و وزیر صنعت مورد قبول نمایندگان واقع نشد و در حقیقت نمایندگان از این سخنان قانع نشدند چرا که صحبت آنچنانی که بتواند در بهبود شرایط کنونی مؤثر واقع شود شاهد نبودیم در واقع دولتی‌ها گزارش کار ارائه دادند تا راهکار برای عبور از بحران کنونی.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار