رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه از خداحافظی اوشین ساهاکیان متعجب شده است، گفت: این بازیکن می تواند همکاری با بسکتبال را ادامه دهد.
کد خبر: ۶۲۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 07 July 2018

به گزارش تابناک : سید رضا صالحی امیری در حاشیه مراسم تقدیر از اوشین ساهاکیان که امروز شنبه در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، گفت: ما از خداحافظی ساهاکیان غافلگیر شدیم. حتی از رئیس فدراسیون پرسیدم او هم اطلاعی نداشت! این خداحافظی غریبانه بود.

وی خطاب به ساهاکیان با بیان اینکه شما مدیران آینده ورزش خواهید بود، تصریح کرد: از امروز رسما اعلام کنید با عناوین دیگر با فدراسیون همکاری می کنید. مطمئن باشید ملت قهرمانان خود را فراموش نمی کنند و قهرمانان را یاد می کنند. کار ما تجلیل از قهرمانان است.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ساهاکیان می تواند با هادی ساعی هم همکاری کند، خاطرنشان کرد: امثال شما سرمایه ملی ما هستید.

در ادامه این مراسم، صالحی امیری با بیان اینکه احساس ما این است که قهرمانان بعد از ترک زمین باز هم دیده شوند، خاطرنشان کرد: جامعه ورزش به ورزشکاران افتخار می کند و این موضوع فقط در زمین نیست و تنها در چارچوب آن دیده نمی شود. صحبت ما ظرفیت ها در فضای جدید است.

وی با اشاره به اینکه هادی ساعی ملی پوش پیشین تکواندوی ایران با کمیته ملی المپیک همکاری نزدیکی دارد افزود: این همکاری برای نظام کاروان بزرگ به بازی های آسیایی و المپیک جوانان است. باید به تدریج مدیریت ورزش به نسل جدید سپرده شود. نسلی که در ورزش ما در حال رویش است. این نسل مدیریت می کند تا نسلی دیگر به جامعه ورزش معرفی شود و این همان نظام مدیریتی سیال است. افرادی که به عنوان ورزشکار در بدنه ورزش بودند باید به عرصه مدیریت ورود کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک با تأکید بر اینکه اوشین ساهاکیان یک نمونه از قهرمانان است تصریح کرد: باید از وی دعوت شود تا در فضای جدید از قابلیت های او استفاده شود. وقتی از سرمایه های ورزش بحث می کنیم فقط موضوع اقتصادی نیست. باید توجه داشت که سرمایه های انسانی بهتر از اقتصادی هستند. اوشین ساهاکیان یک سرمایه ملی است که کسی او را نادیده نمی گیرد. این پیام را به نسل جوان می دهیم که شما هم روزی از نگاه ملت بزرگ می شوید.

صالحی امیری با بیان اینکه مراسم تجلیل امروز یک پیام است، خطاب به رسانه ها گفت: باید همه ۵۲ فدراسیون به یک دید نگاه شوند. باید همه قهرمانان دیده شوند. اگر بسیاری از حوزه ها دیده نشوند ظلم بزرگی به آنها خواهد بود.

 

 

منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار