عضو شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به‌اینکه استیضاح شهردار این شهر رأی نیاورد؛ گفت: در این راستا برای احقاق حقوق مردم و حفاظت از بیت‌المال موارد را از مجاری قانونی پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۶۲۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 08 July 2018

به گزارش تابناک : احمد غزنوی با اشاره به‌اینکه جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر کاشمر با حضور هفت عضو اصلی همچون 2 جلسه اخیر به‌صورت غیرعلنی برگزار شد؛ گفت: این جلسه به‌منظور ارائه پاسخ‌های شهردار کاشمر به‌سؤالات کتبی چهار عضو شورا برگزار شد و شهردار هم با حضور در این جلسه به‌صورت کاملاً کوتاه و به‌صورت کلی تنها در مدت 25 دقیقه به‌سؤالات پاسخ داد.

عضو شورای اسلامی شهر کاشمر بیان کرد: در مقطعی از این جلسه به‌دلیل اینکه شهردار خارج از سؤالات مطرح‌شده به‌بیان مطالب دیگری می‌پرداخت، اعضای سؤال‌کننده از رئیس جلسه خواستند که شهردار به‌دور از تهمت و پرهیز از کلی‌گویی تنها در چارچوب سؤالات پاسخ دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به‌اینکه اعضای سؤال‌کننده از شهردار بنابر سوگند و قسمی که در بدو آغاز به‌کار فعالیتشان در شورا یاد کردند، با تکیه‌بر شرف انسانی در راستای حفظ امانت و انجام وظایف در خدمت به‌مردم گام بردارند؛ متذکر شد: اعضای سؤال‌کننده هیچ‌گونه خصومتی با شهردار ندارند و تنها بر اساس وجدان بیدارشان خواستار پایان فعالیت شهردار هستند.

وی با تأکید بر اینکه باوجود رأی موافق 4 عضو از میان هفت عضو به‌استیضاح شهردار، تنها سه عضو دیگر به این موضوع رأی منفی دادند تا شهردار در سمت خودش ابقا شود؛ خاطرنشان کرد: با توجه به‌اینکه قانون فصل‌الخطاب است و احترام به‌قانون را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم، اعلام می‌کنیم، در راستای وظیفه‌ای که به‌عنوان موکل مردم در این نهاد مدنی داریم برای احقاق حقوق مردم و حفاظت از بیت‌المال موارد را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنیم.

غزنوی یادآور شد: در راستای شفاف‌سازی، جلوگیری از تبعیض و به‌کارگیری بی‌ضابطه نیرو، فراهم کردن فضایی باز برای شهروندان، استفاده از نخبگان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی، حفظ شأن شورا و ارتقای جایگاه نهاد نظارتی، برای تحقق این موارد تلاش می‌کنیم تا این اطمینان در مردم ایجاد شود که شهرداری متعلق به‌مردم است.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار