مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال شیراز گفت: شنبه 23 تیرماه گروه 20 نفره متشکل از روحانیون محترم، مداحان آستان و خدّام حرم وارد شیراز می شوند و در قالب 4 گروه در جشن های مردمی زیر سایه خورشید حضور پیدا می کنند.
کد خبر: ۶۲۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 11 July 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: احد پاریابی مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال شیراز در نشست خبری ضمن تشریح برنامه های دهه کرامت و حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان، گفت: یازدهمین سال متوالی است که استان فارس میزبان خادمان حرم رضوی در دهه کرامت می شود.

وی افزود: در سال های اول فقط در شهرستان شیراز مراسماتی با حضور خادمان برگزار میشد، ولی امسال خوشبختانه در اکثر شهرستان های فارس جشن های مردمی زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی کانون رهپویان وصال درباره زمان حضور خادمان رضوی در استان فارس عنوان کرد: شنبه 23 تیرماه گروه 20 نفره متشکل از روحانیون محترم، مداحان آستان و خدّام حرم وارد شیراز می شوند و در قالب 4 گروه در جشن های مردمی زیر سایه خورشید حضور پیدا می کنند.

وی افزود: این گروه تا ولادت امام رضا (ع) در استان حضور خواهند داشت و برنامه های زیر سایه خورشید با 40 عنوان متفاوت و متنوع اجتماعی، فرهنگی، جهادی و عمرانی با حضور خادمین در شیراز و دیگر شهرستان ها برگزار خواهد شد.

پاریابی در پایان بیان داشت: جشن های مردمی زیر سایه خورشید امسال 40 عنوان برنامه برای اجرا دارد که هر شهرستان با توجه به ظرفیت های منطقه، تعدادی از این برنامه ها را برگزار می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار