مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در دانشگاه فرهنگیان استان ظرفیت پذیرش تا ۲۵ هزار دانشجو در سال وجود دارد که با این اقدام معضل کمبود نیروی انسانی در استان مرتفع می‌شود.
کد خبر: ۶۲۹۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 12 July 2018

به گزارش تابناک : قاسمعلی خدابنده ظهر امروز در نخستین نشست انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان مشهد اظهار داشت: آموزش و پرورش به عنوان پهن پیکرترین دستگاه کشور وظایف متعددی دارد که نیروی انسانی جزو اصلی‌ترین ارکان آن است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که نیروی انسانی در آموزش و پرورش اصلی‌ترین شاخص در تحقق اهداف این سازمان است ادامه داد: علاوه بر نیروی انسانی که اصلی‌ترین فاکتور است تجهیزات و فضا و محتوا نیز از دیگر شاخص‌ها قلمداد می‌شود.

خدابنده گفت: در حال حاضر نیروی انسانی توانمند و کارآمد مورد نیاز آموزش و پرورش است که این مهم تنها از دانشگاه فرهنگیان انتظار می‌رود.

وی با بیان این که براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، آموزش و پرورش نیاز نیروی انسانی خود را باید از طریق دانشگاه فرهنگیان تامین کند افزود: در دانشگاه فرهنگیان استان ظرفیت پذیرش تا 25 هزار دانشجو در سال وجود دارد که با این اقدام معضل کمبود نیروی انسانی در استان مرتفع می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی یادآور شد: دانش‌آموختگان دانشگاه فرهنگیان با حضور در این انجمن می‌توانند فعالیت‌های اجتماعی خود را که ملزوم کار معلمی است افزایش دهند.

خدابنده با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های سالانه و ماهانه در انجمن دانش‌آموختگان ادامه داد: یکی از ساحت‌های شش‌گانه سند تحوا بنیادین، تربیت اجتماعی سیاسی دانش آموزان است و معلمان با حضور در این انجمن علاوه بر این که نسبت به موضوعات اجتماعی و سیاسی آگاهی می‌یابند می‌توانند نسبت به تحقق این ساحت تربیتی بهتر و بیشتر اقدام کنند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار