اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط شهرستان مشهد روند افزایش هوا را از فردا جمعه پیش‌بینی کرده است.
کد خبر: ۶۲۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ 12 July 2018

به گزارش تابناک : یحیی قاینی‌پور رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: انتظار می‌رود از روز جمعه شاهد روند افزایش دما در غالب نقاط استان باشیم، همچنین افزایش شدت وزش باد به خصوص در نوار شرقی و نیمه جنوبی در برخی ساعات همراه باگرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی حاکی از آن است که دمای هوا در روز‌های یکشنبه و دوشنبه در مشهد تا ۴۳ درجه سانتیگراد و در نقاط گرمسیر استان به بیش از ۴۵ درجه سانتیگراد افزایش پیدا خواهد کرد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: موج گرما به تناوب تا ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت که مراتب با صدور اطلاعیه‌ای به اطلاع دستگاه‌های ذیربط رسیده است.

قاینی‌پور با بیان اینکه آسمان امروز مشهد کمی ابری بتدریج رشد موقت ابر در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود، افزود: دمای هوای امروز مشهد در خنک‌ترین زمان ۲۵ درجه سانتیگراد که در گرمترین زمان به ۳۷ درجه سانتیگراد افزایش پیدا خواهد کرد.

وی گفت: همچنین آسمان مشهد فردا جمعه، صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود، دمای هوا در خنک‌ترین زمان ۲۵ درجه سانتیگراد که در گرمترین زمان به ۳۹ درجه افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار