مشاور استاندار خوزستان:
مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و هنری گفت: برنامه‌های رادیویی‌ می‌توانند ضمن اطلاع‌رسانی دقیق و ارتباط با مدیران ‌و شفاف‌سازی پیرامون رویدادها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در تقویت اعتماد، امید و آرامش در جامعه نقش ارزنده‌ای ایفا کند.
کد خبر: ۶۳۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 14 July 2018

رضا کیانی به مناسبت بیست و دومین سالروز تاسیس رادیو مرکز خوزستان از حوزه معاونت صدا و بخش‌های مختلف رادیو صدا و سیمای استان خوزستان دیدن و در دیدار جمعی از مدیران و دست‌اندرکاران صدای مرکز خوزستان اظهار کرد: رسانه رادیو در بین افکار عمومی به رغم تنوع و تکثر شبکه‌های مجازی در جهان امروز همچنان دارای جایگاهی قابل توجه و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت تولید برنامه‌های متنوع رادیویی در حوزه فرهنگ و هنر بیان کرد: در استان خوزستان ظرفیت‌ها و فرصت‌های متعدد و متنوعی برای فعالیت‌های هنری و پژوهش در امر فرهنگ و هنر وجود دارد.

کیانی یادآوری کرد: خوزستان دارای نیروهای نخبه و کارآمدی است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و از طریق رسانه رادیو می‌توان به نحو شایسته‌ای تجربیات و دیدگاه‌های فرهیخته‌گان و سرمایه‌های فرهنگی و هنری، علمی و پژوهشی استان را به جامعه انتقال داد.

مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و هنری ضمن تمجید از تولید برنامه‌های رادیویی مرکز خوزستان با محوریت معرفی پتانسیل‌های فکری استان و همچنین مثبت ارزیابی کردن تولید نمایش‌های رادیویی در صدای مرکز خوزستان تصریح کرد: انتظار داریم مدیران، هنرمندان، نخبگان و فعالان عرصه‌های مختلف استان ارتباط خود را با رادیوی مرکز خوزستان بیش از پیش تقویت کنند و با مغتنم شمردن فرصت‌ها و ظرفیت‌های ارتباطات رسانه‌ای و تعامل دوسویه در مسیر توسعه استان گام برداریم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار