محسن رضایی با بازخوانی هشدارهای دو سال پیش خود به روحانی:
برجام که یک امر تاکتیکی بود را به مقوله‌ای راهبردی تبدیل نمودید. احتمالاً جنابعالی، سریال‌های سیاسیِ کلینتون ـ بوش و یا اوباما ـ ترامپ را مورد توجه قرار ندادید که پس از اوباما، نوبت جمهوری‌خواهان است و ممکن است به تعهدات آقای اوباما عمل نشود... پس از حاکم شدن جمهوری‌خواهان، بوش، انتخابات فلسطینی‌ها زیر نظر سازمان ملل را نپذیرفت و عملاً تعهدات کلینتون را زیر پا گذاشت. همان اقدام و رفتار را آقای ترامپ با جنابعالی آغاز کرده است...
کد خبر: ۶۳۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲ 14 July 2018

دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری‌اش در اینستاگرام با اشاره به رویه‌ سیاسی که دولت مستقر و رئیس جمهور کنونی آمریکا در قبال ایران در پیش گرفته‌اند، به بازخوانی هشدار سال 1395 خود به روحانی پرداخت که این وضعیت را در آن زمان پیش‌بینی کرده بود و خواستار بهره برداری اقتصادی از این فرصت -به‌عنوان یک تاکتیک و نه راهبرد- برای تبدیل کردنِ تهدیدات اقتصادی به یک فرصت تاریخی شده بود؛ هشدارها و درخواست‌هایی که از سوی مقامات ارشد دولت شنیده نشد و اکنون با رویکردی که ترامپ در پیش گرفته شده، تمهیدات دیرهنگام اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش «تابناک»؛ «جناب آقای #روحانی! پس از #اوباما، نوبت جمهوری‌خواهان است و ممکن است به تعهدات آقای اوباما عمل نشود. رفتار اوباما با جنابعالی، دقیقاً مشابه رفتار #کلینتون با #یاسر_عرفات بود که‌ پس از حاکم شدن جمهوری‌خواهان، #بوش، انتخابات فلسطینی‌ها زیر نظر سازمان ملل را نپذیرفت و عملاً تعهدات کلینتون را زیر پا گذاشت» این بخشی از نامه دکتر محسن رضایی به دکتر حسن روحانی در 18 اسفند 1395 است که امروز محسن رضایی در حساب کاربری اش در اینستاگرام با تعبیر «هشداری که دولت نشنید» بازخوانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :