در شب میلاد بانوی کرامت
پرچم گنبد حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در شب میلاد ایشان طی مراسمی همراه با استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و نقاره‌زنی خادمان تعویض شد.
کد خبر: ۶۳۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹ 15 July 2018

به گزارش تابناک قم، آیین تعویض پرچم برافراشته بر گنبد مطلای حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) امشب با حضور زائران و مجاوران حرم در صحن امام رضا(ع)‌برگزار شد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت‌الله عالمی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، جمال دباغ تولیت عتبه کاظمین(ع) و جمعی از نمایندگان آستان‌های مقدس در این مراسم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) طی سخنانی با اشاره به اینکه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در راستای نشر معارف اهل‌بیت(ع) تلاش‌های مختلفی را دنبال کرده است، اظهار کرد: سفره دین مبین پیامبر اکرم(ص) در حرم‌های مطهر با خدمت‌رسانی خادمان پهن است و همگان می‌توانند از این سفره معنوی بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: ما قدرشناس معارف اهل بیت(ع) و قرآن کریم به‌عنوان نعمت‌های بزرگ الهی هستیم و خدا را شکر می‌کنیم که با تلاش عالمان دینی به ویژه امام خمینی(ره) این معارف خود را در قالب نظام اسلامی نشان داده و همچنان در حال توسعه است.

فلاحی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی مقابل جبهه کفر ایستاده است، گفت: این قدرت و اقتدار نظام اسلامی به برکت اهل بیت(ع) به دست آمده است و نه فقط به راحتی از دست نمی‌رود بلکه با شکرگزاری مردم، بیشتر می‌شود.

مولودی‌خوانی علی مالکی‌نژاد، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان آستان قدس رضوی، حرم مطهر احمد بن موسی(ع) و آستان شاه عبدالعظیم حسنی(ع) و نقاره‌زنی خادمان حرم مطهر از دیگر بخش‌های این مراسم بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار