فرمانده انتظامی قوچان از دستگیری چهار عامل نزاع دسته‌جمعی مسلحانه در یکی از روستاهای این شهرستان که ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 15 July 2018

به گزارش تابناک : قدیر مصرخانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع وقوع نزاعی دسته‌جمعی در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی قوچان، گفت: بررسی مأموران حاکی از آن بود چهار جوان که با تعداد دیگری از افراد روستا که دارای اختلاف ملکی بوده‌اند اقدام به نزاع دسته‌جمعی می‌کنند.

فرمانده انتظامی قوچان بابیان اینکه این افراد پس از تیراندازی با یک قبضه سلاح شکاری به‌وسیله یک دستگاه خودروی مگان از محل متواری می‌شوند، افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی اجرا و در نهایت خودروی مگان در جاده کمربندی قوچان به درگز توسط عوامل انتظامی مشاهده شد.

وی با تأکید بر این مطلب که مأموران نیروی انتظامی به خودرو دستور ایست دادند که راننده خودرو به علت سرعت بیش‌ازحد، تعادل خود را ازدست‌داده و موجب واژگونی خودروی مگان می‌شود؛ بیان کرد: چهار جوانی که اقدام به نزاع دسته‌جمعی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند دستگیر و سلاح شکاری استفاده‌ شده در نزاع نیز کشف شده و به‌مقر انتظامی انتقال پیدا می‌کنند.

مصرخانی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال آن به مرجع قضایی خبر داد و یادآور شد: پلیس با تمام قوا با افرادی که بخواهند برای دیگران مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت داشته باشند، برخورد کرده و از تمامی  تجهیزات و امکانات در اختیار استفاده می‌کند.

 

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار