مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیش از۷۵۰ هزار نفر در کرمانشاه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.
کد خبر: ۶۳۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 15 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر حمیدرضا قاسمی با اشاره به اینکه امسال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سوی این سازمان در سطح استان هزینه شده اظهار داشت: شمار خانواده های حقوق بگیر و مستمری بگیر از این سازمان ۶۲ هزار خانوار است.

وی درباره طرح های پیشنهادی برای کارفرمایان در زمینه اشتغالزایی افزود: مقوله مشوق های بیمه ای در جهت کمک به اشتغال استان است و در صورتی که کارفرمایان نسبت به جذب افراد تحصیل کرده اقدام کنند مشمول طرح بخشودگی حق بیمه کارفرمایان خواهند شد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه در پی اجرای طرح مذکور، کارفرمایان می توانند افراد بیشتری را استخدام کنند گفت: همچنین طرح مهارت آموزی کار فرمایان نیز با مشارکت اداره فنی و حرفه ای طرح ریزی شده به گونه ای که در این طرح افراد بیکاری که در قالب مهارت آموز توسط کارفرمایان به کارگیری شوند به مدت یکسال دوره های آموزشی رایگان را سپری می کنند.

قاسمی همچنین به طرح کارورزی به همت اداره کار اشاره و عنوان کرد: اجرای طرح های مذکور در افزایش اشتغالزایی استان موثر است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه درباره تفاوتهای صندوق های بیمه ای بازنشستگی اظهار داشت: در هریک از صندوق ها امتیازاتی وجود دارد که البته چند سال یک بارهم شرایط آنها تغییر می کند برهمین مبنا نمی توان گفت کدام یک از صندوق های بازنشستگی از دیگری بهتر است با این حال پرداختی های حقوق در تامین اجتماعی بهتر است.

وی با اشاره به اینکه طی سه سال اخیر پرداختی های این سازمان به صورت متمرکز از تهران انجام می شود افزود: پیش از این ۱۸ نقطه در استان نسبت به واریز وجوه اقدام می کردند که تاخیرهایی در پرداخت ها داشتند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه اخیرا یک ماه مانده به پرداخت حقوق افراد تحت پوشش، اطلاعات کامل پرداختی را ذخیره و به ستاد مرکزی در تهران ارسال می کنیم تا به صورت آنلاین و متمرکز واریزها انجام شود افزود: هیچ خللی در پرداختها نیست بلکه پرداختی ها به صورت متمرکز در سطح کشور پرداخت می شود.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار