مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی به مناسبت ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره سرود رضوی در قالب جشنواره بین المللی امام رضا(ع) از جمله این برنامه ها است.
کد خبر: ۶۳۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ 15 July 2018

به گزارش تابناک قم،سید موسی حسینی کاشانی با اشاره به اجرای جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در 31 استان و بیش از 70 کشور مختلف اظهار کرد: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه امسال در استان قم میزبان نخستین جشنواره سرود رضوی هستیم، مطرح کرد: امسال از سراسر کشور سرودهایی با موضوع‌های مرتبط با دهه کرامت به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و آثار ارسالی از نظر کمی و کیفی در سطح قابل توجهی قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: پنج‌شنبه 28 تیرماه بخش عملی این جشنواره با حضور گروه‌های انتخاب شده دنبال شده و روز جمعه نیز مراسم اختتامیه با تقدیر از گروه‌های برگزیده برگزار می‌شود.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی با مشارکت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) یاد کرد و گفت: حضور هنرمندان را در برنامه‌های استان پررنگ دیده و امیدواریم شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی مطلوب در طول دهه کرامت باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار