استاندار:
استاندار خراسان شمالی با اشاره به اهمیت حفظ نیت واقفان در مدیریت امور وقفی، در عین حال خواستار آن شد تا منابع وقفی و عواید حاصل از اوقاف در راستای افزایش درآمدزایی و حل مشکلات مردم مورد بهره برداری قرار گیرد.
کد خبر: ۶۳۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 16 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی دوشنبه در دیدار قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: انتظار داریم منابع و امکانات این سازمان برای ثروت آفرینی و کمک به حل مشکلات اقتصادی مردم استان به خوبی مورد بهره برداری قرار گیرد که ازجمله آن ها می توان به استفاده مطلوب از زمین ها و اراضی در اختیار این سازمان برای انتفاع عامه مردم و اجرای طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری یاد کرد.
وی ایجاد و گسترش مجتمع های کشت و صنعت یا توسعه طرح های بهره گیری از انرژی خورشیدی در استان را از جمله زمینه های دارای قابلیت توسعه خواند و خاطرنشان کرد: مجتمع کشت و صنعت آستان قدس رضوی در اسفراین هم بر اساس دستور رهبری باید حدود نیمی از عواید خود را در همین شهرستان برای توسعه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی هزینه کند که در این خصوص چند سال مطالبات معوق داریم و انتظار می رود مورد پیگیری قرار گیرد.
وی ادامه داد: تولیت آستان قدس رضوی هم چنین در سفر مهرماه سال گذشته به این استان برای ایجاد درمانگاه خیریه در بجنورد قول مساعد داد که برای تأمین زمین مناسب اجرای این طرح به مساعدت سازمان اوقاف نیاز داریم. وی ابراز امیدواری کرد با وحدت و انسجام و دوری از اختلافات، زمینه توسعه هر چه بیشتر استان و کشور و تبدیل توانمندی های بالقوه به بالفعل بیش از پیش فراهم شود.
عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این دیدار آمادگی این سازمان را برای گام برداشتن در مسیر حل مشکلات مردم اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار