شهردار تبریز خبر داد؛
شهردار تبریز از پیشرفت 70 درصدی پروژه مسیرگشایی خیابان ارتش خبر داد.
کد خبر: ۶۳۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 17 July 2018

مهندس ایرج شهین باهر بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 3 تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: طرح مسیرگشایی امتداد ارتش به کمربندی میانی با 70 درصد پیشرفت، عملیات عمرانی خود را پیش برده که امیدواریم تا یک و نیم ماه آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: طبق توافقی که با ارتش جمهوری اسلامی صورت گرفته، نیاز است مشکل برخی از تاسیسات حل شود که این مسئله گاهی سرعت کار را پایین می آورد که امیدواریم اگر مشکلی در آینده پیش نیاید، این مسیر تا موعدمقرر مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه پس از اتمام عملیات مسیرگشایی نیاز به احداث تقاطع غیرهمسطح داریم، ادامه داد: پس از بهره برداری از این مسیر، با مسئله ترافیکی روبرو می شویم که پس از مطالعه مسائل ترافیکی و ارزیابی مسیر، بلافاصله یک تقاطع غیرهمسطح در این مسیر احداث می شود.

وی همچنین از احداث پارک ویژه باغشمال در این منطقه خبر داد و گفت: این پارک به دلیل واقع شدن در مرکز شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود که به همین دلیل طراحی این پارک به مسابقه گذاشته شده که امیدواریم پس از اتمام زمان مسابقه، مراحل قانونی پروژه طی شده و عملیات احداث این پارک در محل پادگان ارتش آغاز شود.

گفتنی است، این مسیر به عرض ۵۵ متر و طول ۵۰۰ متر، محور مهم شمال به جنوب در هسته‌ی مرکز شهر تبریز را به هم متصل می کند.

با اجرای این طرح، شاهد اضافه‌شدن بوستان ۱۰ هکتاری به محدوده شهر خواهیم بود و همچنین یک هکتار از محدوده پادگان نیز به ایستگاه مترو، جایگاه سوخت، پارکینگ و سایر فضا‌های مشابه اختصاص می‌یابد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :