آیت‌الله ‌علم‌الهدی:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هیچ مکتبی جز اسلام، احیاگر هویت و شخصیت انسانی زن نیست.
کد خبر: ۶۳۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 19 July 2018

به گزارش تابناک رضوی، آیت‌الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان و نخبگان جایزه جهانی گوهرشاد اظهار داشت: بزرگترین ترویج خیرات و برکات، شناخت چهره و شخصیت‌های انقلابی، خیر و نیکوکاری هستند که موفق به کسب عناوینی مانند بانو گوهرشاد شده‌اند و باید این چهره‌ها به جامعه معرفی شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز در دنیا روی این مسئله که اسلام نقش سرکوب‌گر شخصیت زن را دارد سرمایه‌گذاری شده است، این وظیفه شماست که نشان دهید اسلام نه تنها سرکوب‌گر نیست بلکه پیامبر اکرم (ص) نقش احیاگر شخصیت زن و حقوق وی را داشتند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: آثار تربیت و سازندگی اسلام، بزرگترین حرکتی است که می‌تواند نقشه دشمن را نقش بر آب کند و یک برداشت نو را نسبت به حقوق و شخصیت زن به دنیا نشان دهد. هیچ مکتبی غیر از اسلام، احیاگر هویت و شخصیت انسانی زن نخواهد بود.

وی از لزوم استمرار همکاری و ارتباط برگزیدگان جایزه گوهرشاد و اجرای طرح‌های قابل اجرای آنها در سطح جامعه سخن گفت و تاکید کرد: این تداوم ارتباط بین برگزیدگان و موسسه ادامه داشته باشد تا به مرحله اجرا و عمل خاتمه پیدا کند.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: حرکت‌های شما عزیزان علاوه بر جنبه انسان دوستانه مثل تاسیس مسجد، مدرسه، کمک به زلزله زدگان و در کل کمک به محرومان و مستضعفان دارای جنبه خداپسندانه نیز می‌باشد به طوری که هم مردم و هم خدا از این خدمات بهره خواهند بُرد و این اقدامی ارزشمند در پیشگاه حق تعالی است.

وی با اشاره به شخصیت انقلابی، سیاسی، خیّر و نیکوکار خانوم گوهرشاد که علی رغم جبران انحراف در خاندان خود دست به اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه‌ای زد بیان کرد: این قبیل حرکات، چراغ راه بانوان مسلمان در راستای توسعه علم، ادب، نیکوکاری است لذا خانوم گوهرشاد شهیده راه اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تاکید کرد: دنیای اسلام احتیاج به یک رهبر جهانی دارد؛ اگر در یک گوشه پرچم اسلام برافراشته شود در گوشه دیگری ظلم فاحش‌تری نسبت به مسلمانان اتفاق می‌افتد مثال بارز این حرکت کشتار بی رحمانه مسلمان و شیعیان در نیجریه و سرکوب شیعیان بحرین است که این بی رحمی‌ها و شکنجه‌ها از ترس شعاع قدرت حکومت اسلام در ایران است.

آیت الله علم الهدی افزود: لذا ما احتیاج به رهبری جهانی داریم و آنچه برای ما مهم است انقلاب اسلامی است، چون انقلاب ما به فکر تشکیل یک حکومت جهانی است، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، هدایت و رهبری جامعه اسلامی در طول رسیدن به رهبری واحد جهانی را در دست داشتند و دارند به طوری که در دنیا اسلام حاکم شود و تا اسلام حاکم نشود ریشه ظلم زده نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار