تیم سایان سوله مشهد در رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس باشگاه‌های کشور در بازی فینال نتیجه را به‌نماینده شیراز واگذار کرد و نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.
کد خبر: ۶۳۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 21 July 2018

به گزارش تابناک : مسابقات لیگ دسته دو تنیس باشگاه‌های کشور به‌مدت یک هفته و به‌میزبانی هیات تنیس کرمانشاه برگزار شد، این رقابت‌ها روز گذشته با برگزاری دیدار فینال به‌پایان رسید.

 در جریان مسابقات لیگ دسته دو تنیس بانوان، تیم‌های سایان سوله مشهد و پریساتور شیراز در مرحله حذفی با شکست رقیبان خود به‌دیدار پایانی این دوره از رقابت‌ها رسیدند. 

در نخستین مسابقه تیم سایان سوله مشهد با نتیجه 3 بر صفر آزادی کرمانشاه را برد و پرسیا تور شیراز با همین نتیجه از سد هیات تنیس زنجان عبور کرد. 

به‌این ترتیب تیم‌های سایان سوله مشهد و  پرسیا تور شیراز برای کسب عنوان قهرمانی و تیم‌های هیات تنیس زنجان و آزادی کرمانشاه برای کسب عناوین سومی و چهارمی با یکدیگر به‌رقابت پرداختند.

در پایان، تیم‌سایان سوله مشهد با ترکیب هدیه مقدم به‌عنوان مربی - بازیکن  و الهه ظفرخواه به‌عنوان بازیکن با شکست در برابر نماینده شیراز با کسب عنوان نائب قهرمانی به‌کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار