کاروان خدام حرم امام ثامن میهمان امام جمعه اهل تسنن ماموستا ملا محمدمحمدی بوده وبا شرکت در نماز جمعه برادران اهل تسنن وحدت اهل تسنن و تشیع را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۶۳۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 21 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ستاد زیر سایه خورشید از کرمانشاه، کاروان خدام حرم رضوی به همراه درچم متبرک امام رضا ع به دیدار امام جمعه اهل تسنن رفتند و در نماز جمعه آنها حضور یافتند.

سرهنگ بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در سخنرانی پیش از خطبه‌ها نماز جمعه اظهار داشت: امام‌ راحل همواره بر وحدت کلمه تأکید داشتند و این وحدت کلمه رمز پیروزی اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: با همین وحدت کلمه در مقابل رژیم ستم شاهی پیروز شدیم و در هشت سال دفاع مقدس پیروزو اکنون نیز با همین وحدت کلمه در مقابل استکبار جهانی و شیعه و اهل سنت در کنار هم پشت به پشت هم در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد تفرقه‌ای توسط دشمنان ایجاد شود.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه تصریح کرد:مردم اهل سنت همواره در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تا به امروز پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند و در این راه شهیدانی تقدیم کرده‌اند

بهشتی راد ابراز داشت:بزرگانی همچون ماموستا محمدی، ماموستا قادری و دیگر بزرگان که از فرهیختگان اهل سنت کرمانشاه هستند همواره دوشادوش اهل تشیع در منطقه غرب کشور در دفاع از انقلاب اسلامی قدم برداشته‌اند.

وی افزود: دشمنان بدانند تا تشیع و اهل سنت هست هیچگاه مشکلی در این کشور به وجود نخواهد آمد و ما بر این وحدت و برادری افتخار می‌کنیم.

در ادامه ماموستا ملا محمد محمدی گفت: که اهل تسنن ارادت خاصی نسبت به اهل البیت دارند و هر نماز جمعه در ابتدای خطبه های میگوییم امام حسن و امام حسین نور چشم ما اهل تسنن است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان این است که این اتحاد و همدلی بین اهل تسنن و تشیع را خدشه دار کنند و از این اتفاق سوء استفاده میکنند برای رسیدن به مقاصد خودشان است که خوشبختانه همیشه ناامید تر از قبل می شوند.

محمدی در پایان گفت: مردم اهل تسنن کرمانشاه عاشق امام خامنه ای می باشند و از خدام حرم ضوی در خواست کرد که سلام مردم اهل تسنن کرمانشاه را به رهبر معظم انقلاب برسانند.

در پایان این دیدار خدام حرم رضوی نشان خادمی حرم امام رضا ع رابه  ملا محمد محمدی اهدا کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار