مشت استوکس بر چانه بدل الویس پریسلی
مهاجم جدید تراکتورسازی یک سابقه کیفری دارد که همین موضوع باعث شده مسیر برای پیوستنش به تیم تبریزی هموارتر شود.
کد خبر: ۶۳۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 21 July 2018

 آنتونی استوکس مهاجم باسابقه ایرلندی که عضو تیم ملی کشورش است ، می تواند یکی از بهترین بازیکنان خارجی باشد که به فوتبال ایران آمده است. این مهاجم 29 ساله در سوابق بازی اش حضور در تیم های بزرگی مثل آرسنال، شفیلد یونایتد، سلتیک و... دیده می شود که همین موضوع هواداران سرخ پوش را امیدوار کرده تا بتواند در خط حمله تیم شان بدرخشد و روزهای خوبی را سپری کند.

نکته قابل توجه این است که چنین بازیکنان بزرگی با قیمت های نجومی حاضر به بازی در فوتبال ایران می شوند و این موضوع به وجود آمده که احتمالا تراکتورسازی نیز مبلغ کلانی برای خرید استوکس هزینه کرده است. مدیران باشگاه تراکتورسازی اما اعتقاد دارند قیمت او بسیار مناسب است و توانسته اند او با قیمتی به مراتب پایین به خدمت بگیرند.

در این راستا یک حاشیه جالب در زندگی گذشته استوکس سبب شده تا مدیران تراکتور بتوانند با دستاویز قراردادن این موضوع مبلغ قابل توجهی از این بازیکن تخفیف بگیرند.

استوکس چندی قبل درگیر یک پرونده قضایی بود که این موضوع برایش گران تمام شد و مدت ها در دادگاه ها حضور داشت.در این ماجرا مهاجم ایرلندی در یک نایب کلاب پایش روی پای یکی از افراد حاضر می شود و نوشیدنی که در دست داشت، روی لباس آن فرد می ریزد. همین مساله عاملی میان یک درگیری فیزیکی می شود که تاوان سنگینی برای مهاجم کنونی تراکتور به وجود می آورد. با شکایت فردی به نام آنتونی برادلی که طرف دیگر آن درگیری بود، دادگاه حکم دو سال حبس تعلیقی و 250 هزار یورو جریمه نقدی را بابت شکستن بینی و دودندان برادلی توسط استوکس برای این فوتبالیست در نظر گرفت. همچنین این بازیکن ایرلندی 150 هزار یورو برای خسارت عمومی، 50 هزار یورو برای وخامت و 32 هزار یورو برای هزینه های پزشکی برادلی از سوی دادگاه جریمه شد. 

نکته قابل توجه درباره آنتونی برادلی فردی است که به دلیل شباهت‌های ظاهری به الویس پریسلی، هنرمند معروف و فقید آمریکایی به بدل او شهرت یافته است.

 

زد و‌ خوردی که برای تراکتور سود داشت!
 

آنتونی برادلی درباره این درگیری گفته است: «وقتی یکی از دوستان استوکس در قسمت VIP درنایت کلاب پایش رفت روی پای من و نوشیدنی اش روی لباسم ریخت. چند کلمه ای بین ما رد و بدل شد که به گواه شاهدان عینی، خشن نبود ولی ناگهان استوکس از آسمان سر رسید و در حالی که داشتم براش توضیح می دادم که "هیچ مسئله ای نیست و همه چی خوب است" با مشت به بینی ام کوبید. موقعی که خون از دماغ دهانم می ریخت می شنیدم که استوکس به بقیه می گفت: "مگه من چکار کردم؟ من که شروع نکردم. اگه هر کدام از شما بخواهد من را مسئول جلوه بده ... »!

این درگیری اما اگر چه اتفاق ناخوشایندی برای مهاجم ایرلندی تلقی می شد، به سود تراکتورسازی شد. مدیران باشگاه تبریزی با آگاهی از سابقه استوکس توانستند مبلغ خوبی از قرارداد این بازیکن را کسر و با او قرارداد امضا کنند. اتفاقی که از نظر فنی می تواند کاملا به سود تراکتورسازی باشد، چراکه حضور چنین مهاجمی می تواند مشکلات این تیم در خط حمله را رفع کند. حالا استوکس به تراکتور آمده و بی تردید می توان او را یکی از گزینه های آقای گلی در لیگ هجدهم هم دانست./ورزش3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :