مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند خبرداد:
نصب شیر فشارشکن زون D و انجام کالیبراسیون کنتورهای مغناطیسی ازجمله طرحهایی است که در امور آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی اجرا شد.
کد خبر: ۶۳۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 22 July 2018

به گزارش تابناک خراسان جنوبی: ندائی جوان مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند گفت:نصب یک دستگاه شیر فشارشکن 200 با اتصالات و شیرآلات مربوطه و اتصال به خطوط موجود در محل حاشیه میدان ابن حسام شهر بیرجند انجام شد. 

اجرای دو طرح آب و فاضلاب در خراسان جنوبی

مدیر امور آب فاضلاب بیرجند افزود: باتوجه به گسترده بودن محدوده قطعی آب و زمان بربودن انجام کار، اجرای عملیات به صورت شبانه حد فاصل ساعت 23 تا 3 بامداد صورت گرفت.
 
وی افزود: با نصب این شیر فشارشکن با هزینه 30 میلیون تومان، فشار آب مناطقی از زون D شبکه توزیع، تعدیل و تحت کنترل قرار خواهد گرفت.
 
انجام کالیبراسیون کنتورهای مغناطیسی منابع امور آب و فاضلاب نهبندان دیگر طرحی بود که مدیر امور آب و فاضلاب نهبندان از آن خبرداد و گفت: این کالیبراسیون برای تغییر منصوبات چاههای 2 حسین آباد و 4 نهبندان در سه ماه اول سال، درخواست شده بود که با حضور کارشناس دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد انجام شد. 

حسنی هدف از انجام این کالیبراسیون را دستیابی به آمار دقیق و تاثیر این آمار در محاسبه تولید و سنجش میزان آب بدون درآمد و همچنین ارائه و ثبت آمار بدون تغییر و قابل اطمینان عنوان کرد و افزود: تلاش می شود حداقل در هر شش ماه کالیبراسیون انجام شود تا آمار دقیقتر و قابل اطمینان تری به دست آوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار