دادستان جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شیروان به همراه قاضی ناظر زندان در زندان شهرستان شیروان حضور و مشکلات قضایی مددجویان این زندان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۶۳۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 22 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از رواب عمومی اداره کل زندانهای خراسان شمالی ؛ در جریان این بازدید که عبدالهی رئیس زندان شیروان دادستان و قاضی ناظر زندان را همراهی می نمود بخش های خدما تی زندان از جمله اندرزگاهها ،سالن ملاقات و مجتمع فرهنگی مورد بازدید قرار گرفت.

هدایتی نیا دادستان شهرستان شیروان در این بازدید ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تاکید بر حفظ و کرامت ارزش انسانی در سخنانی در جمع مددجویان زندان شیروان بازگشت سعادتمندانه به جامعه و خانواده را در گروی تفکر و اصلاح زندانیان دانست واز آنان خواست  تا از این ایام معنوی نهایت استفاده را داشته وبا اصلاح خطاها، فردی مفید برای جامعه و خانواده خود باشند.

دادستان شهرستان شیروان که با اعطاء ده روز مرخصی تشویقی به مددجویان واجد الشرایط این زندان موافقت نموده بود این ایام را فرصتی مناسب جهت حل مشکلات فردی و خانوادگی دانست و خاطر نشان ساخت با اعطاء مرخصی و ملاقات در زندان به دنبال کمک به باز اجتماعی نمودن مددجویان در فرایند اصلاح وتربیت هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار