استاندار خراسان رضوی از تمدید و تداوم تغییر ساعات کاری ادارات، بانک‌ها و مراکز عمومی و موسسات عمومی غیردولتی تا نیمه مرداد ماه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ 22 July 2018

به گزارش تابناک : علی رضا رشیدیان گفت: با توجه به‌پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر تداوم موج گرما در مرداد ماه در بیشتر نقاط استان و تاکید وزیر نیرو بر ضرورت همراهی در مدیریت مصرف برق و آب، ساعات کاری ادارات همچنان به‌روال هفته‌های اخیر در استان از ساعت 6:30 تا ساعت 13:30 است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه پایان ساعت کار اداری برای روزهای پنجشنبه ساعت 12:30 است؛ متذکر شد: ساعات کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و اورژانس به‌روال سابق است، همچنین، زمان فعالیت مهدکودک‌ها به‌تناسب ساعات کاری ادارات تنظیم می‌شود و بر این مبنا از ساعت 5:45 دقیقه صبح که کودکان را پذیرش می‌کنند تا 14:15 دقیقه فعال هستند. 

وی تاکید کرد: به‌منظور افزایش پایداری شبکه برق سراسری، مدیران دستگاه‌ها و نهادها باید ضمن رعایت سایر مفاد این مصوبه، با هدف به‌حداقل رساندن مصرف برق طی ساعات کاری، همه وسایل سرمایشی و روشنایی غیرضروری بعد از ساعات کاری را از مدار خارج کرده و در صورت لزوم از ظرفیت دیزل ژنراتورهای اضطراری در مجموعه‌های خود بهره گیرند و بدین منظور باید تمهیدات مورد نیاز فراهم تدبیر شود.

گفتنس است؛ این تغییر ساعات کاری ادارات و بانک‌ها از روز سه شنبه 19 تیرماه بر اساس مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت‌های توزیع نیروی برق در استان مانند بسیاری از نقاط کشور اجرایی شده، با تداوم گرما، تصمیم بر تمدید مجدد این زمان تا نیمه مرداد ماه گرفته شده است.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار