کد خبر: ۶۳۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 22 July 2018

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 2 نفر از عاملان اصلی شهادت نیروهای بسیجی در منطقه کورین شهرستان زاهدان امروز/یکشنبه/ دستگیر شدند.

محمد هادی مرعشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس اعلام معاونت اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان 2 نفر از عاملان اصلی شهادت نیروهای بسیجی طایفه شه بخش زاهدان بامداد امروز دستگیر شدند.
وی ادامه داد: این 2 شهید اهل سنت طرح امنیت به نام های علیرضا و پرویز شه بخش روز 27 تیر در درگیری با اشرار مسلح در کورین زاهدان به شهادت رسیدند.
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این شهدای بزرگوار 29 تیر در روستای شورو از توابع بخش کورین تشییع و خاکسپاری شدند.
به گزارش ایرنا شیعه و سنی سیستان و بلوچستان چون جان شیرین از دستاوردهای نظام و خاک میهن اسلامی دفاع کرده و همچنان دفتر شهادت را گشوده نگه داشته و همواره مردانه در مقابل دشمنان ایستاده اند.
از 2 هزار و 55 شهید سیستان و بلوچستان 934شهید دوران دفاع مقدس، 206 شهید توسط ضد انقلاب، 749 شهید توسط اشرار، 9 شهید مدافع حرم و 157 شهید در حوادث متفرقه به شهادت رسیده اند.
این استان مفتخر است که جوان ترین شهید هشت سال دفاع مقدس کشور به نام شهید «سبیل اخلاقی» با 11.5 سال سن از برادران اهل سنت را تقدیم نظام و میهن کرده است.
همچنین شهید رضا زرگران با 73 سال سن مسن ترین شهید استان سیستان و بلوچستان است.
روستای شورو از توابع بخش کورین زاهدان و در 90 کیلومتری مرکز این شهرستان واقع است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار