مدیرکل صدا و سیمای یزد:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به ضرورت تببین ارزش های ناب رضوی در دهه کرامت،‌ گفت: جشنواره زیر سایه خورشید، نسیم رحمت رضوی است.
کد خبر: ۶۳۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰ 23 July 2018

«احمد پهلوانیان» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید، اظهار کرد: سفر کاروان‌های خدام حرم مقدس رضوی به شهرهای مختلف نسیمی از رحمت و برکت را در این شهرها به ارمغان آورده و فضای معنوی را ایجاد می‌کند .

وی با بیان این‌که حضور خدام حرم رضوی در شهرهای مختلف اثرات مثبت بسیاری در پی دارد افزود: بسیاری از مردم حتی برای یک بار هم موفق به زیارت امام رضا(ع) نشدند و خیلی هم مشتاق به حضور و زیارت بارگاه معنوی این امام رئوف هستند ولی با شرایطی که دارند شاید نتوانند این کار را انجام دهند .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد،گفت: اما خدام حرم مطهر با در دست داشتن پرچم مقدس رضوی و حضور در شهرها و روستاهای مختلف کشور، سبب ایجاد حس و شور زیارت از راه دور برای این عزیزان می‌شوند .

پهلوانیان در ادامه با اشاره به برکت‌های معنوی حضور خدام حرم امام رضا(ع) در شهرها و کشورهای مختلف،‌تصریح کرد: حضور خدام رضوی در بین بیماران و مستمندان سبب شفا گرفتن بیماران بسیاری شده که یکی از اثرات معنوی این سفر است .

این مقام مسئول از دیگر برنامه‌های بسیار خوب جشنواره زیر سایه خورشید را اشاعه فرهنگ رضوی در کشورهای مختلف جهان دانست و بیان کرد: در سال‌های اخیر مشاهده می‌شود که خدام حرم مطهر با پرچم مقدس رضوی در کشورهای دیگر حضور پیدا می‌کنند و سبب معرفت افزایی مردم در سراسر جهان نسبت به اهل بیت(ع) به ویژه حضرت رضا (ع) می‌شوند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های رسانه ملی ترویج معارف اسلامی و تفکر دینی است که امسال مانند سال‌های گذشته با همکاری دوستان بتوانیم جشنواره زیر سایه خورشید را بهترین شکل ممکن پوشش خبری دهیم .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار