آیت الله علم الهدی:
امام جمعه مشهد گفت: اگر فرزند هر کدام از روحانیون و آقازاده ها از رانت پدرشان استفاده کرده باشند باید پیگیری شود.
کد خبر: ۶۳۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 31 July 2018

فرزند هر فرد روحانی اگر از رانت استفاده کرده باشد باید پیگیری شودبه گزارش تابناک قزوین، آیت الله سید احمد علم الهدی عصر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه گناباد در خصوص این سوال که فساد در جامعه روحانیت و آقازاده ها وجود دارد، اظهار کرد: در جامعه روحانیت فساد وجود ندارد و این قشر پاکترین هستند. اگر آقازاده یک روحانی فاسد بود خودش مسئول است مگر این که سنش نابالغ باشد که باید پدر مسئول باشد. 

وی افزود: پسر بنده هزار برخورد و ارتباط دارد و صاحب شغل و مقام است ولی هیچ پدری مسئول پسر مکلف نیست. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در صورتی که کسی از رانت پسر روحانی و آقازاده بودن استفاده کرده باشد باید یقیه آن پدر را گرفت. 

علم الهدی بیان کرد: مرحوم آقا بزرگ تهرانی بزرگترین روحانی نجف بوده و شخصی بود که اولیات زندگی خودش لنگ بود و هیچ چیزی نداشت و نویسنده بزرگترین کتاب شیعه یعنی الذریعة بود ولی پسرش یک توده ای و کمونیست بود که این دلیل بر فساد روحانیت نمی شود. 

وی در پاسخ این سوال که ممانعت شما از برگزاری کنسرت ها باعث بدتر شدن اوضاع در شهرستان های دیگر نشده است؟ نیز اظهار داشت:  خداوند گفته خوردن شراب حرام است پس گناه تمام شرابخور ها برعهده خدا است که گفته خوردنش حرام است؟

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خصوص کارکرد شورای فرهنگ عمومی در شهرستان نیز بیان کرد: شوراهای فرهنگی مسئول جریان فرهنگی هر شهر هستند و اگر نیاز به قدرت بیشتری برای حل مشکلات دارند ما در استان کمک می کنیم. 

علم الهدی عنوان کرد: جلسات شورای فرهنگی به صورت ماهیانه در استان برگزار می شود و در هر جلسه فرماندار،امام جمعه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یک شهرستان دعوت هستند و مشکلات را بیان می کنند تا کمکشان کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار