دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ 05 August 2018

 به گزارش تابناک : هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

«دارمیان» راهی ناپولی می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اولین خبر نقل و انتقالات مربوط به انتقال متئو دارمیان از تیم منچستریونایتد به تیم ناپلولی می باشد.این بازیکن ایتالیایی در تلاش است تا پس از حضور در جمع شیاطین سرخ این تیم را ترک کرده و با مبلغ 20 میلیون دلار به تیم ناپولی در سری آ ایتالیا بپیوندد. البته گفتنی است تیم آث میلان نیز «دارمیان» را در جمع بازیکنان نقل و انتقالات تابستانی خود قرار داده و در صورتی که مبلغی بیشتر از تیم ناپولی ارائه دهد ، به راحتی دارمیان را جذب خواهد کرد.

«پوگبا» جایگزین «آندرس اینیستا» می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

پل پوگبا بازیکن تیم منچستریونایتد به دنبال آن است تا در نقل و انتقالات تابستانی از تیم خود جدا شده و به عنوان جایگزین آندرس  اینیستادر این تیم فعالیت کند.گفتنی است پوگبا با سرمربی تیم خود یعنی خوزه مورینیو ارتباط خوبی ندارد و به دلیل مخالف های متفاوت این سرمربی و بازیکن با یکدیگر هر کدام به دنبال دوری از یکدیگر هستند.

سلتیک خواهان جذب «ارزانی» شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم سلتیک در تلاش اند تا با عقد قراردادی 2 ساله دنیل ارزانی بازیکن ایرانی اصل ، تیم ملی فوتبال  استرالیا و جوانترین بازیکن جام جهانی 2018   روسیه را جذب کنند.گفتنی است مسئولان تیم فوتبال سلتیک از نوع تکنیک ها و ترفند های این بازیکن با توجه به سن کمش تحت تاثیر قرار گرفته اند و می خواهند قبل از پیشنهاد های تیم فوتبال  منچسترسیتی این بازیکن توانا را به تیم خود آورند.

«یری مینا» با منچستریونایتد به توافق رسید

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

گفته می شود یری مینا بازیکن تیم بارسلونا به تازگی با حضور خود در تیم منچستریونایتد به توافق رسده و می خواهد در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم انتقال داده شود و برای خوزه مورینیو به عنوان بازیکن فعالیت کند. البته هر 2 تیم هنوز به نتیجه قطعی در مذاکرات نرسیده اند و شیاطین سرخ باید برای جذب این بازیکن آخرین مبلغ پیشنهادی این بازیکن را اعلام کنند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار