مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته روز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.
کد خبر: ۶۴۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 07 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ علیرضا هوشنگ نژاد افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای صنعت خودرو ایران و خودروسازان خارجی حاضر در بازار کشور، برپا شده است.
وی بیان کرد: 130 شرکت توانمند داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی فعال در زمینه های ساخت خودرو، قطعه سازی، توزیع و فروش قطعات، نرم افزارهای مرتبط با صنعت خودرو، ماشین آلات و صنایع وابسته، تولید خودروهای بزرگ و موتورسیکلت و شرکت های خدماتی بیمه در این نمایشگاه حضور دارند.
وی اظهار داشت: 100 شرکت داخلی و 30 نمایندگی از شرکت های خارجی در این نمایشگاه مشارکت دارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: مشارکت کنندگان محصولات خود را در فضایی به مساحت 355 هزار مترمربع در سالن های بهار، ابوسعید، مولوی، عطار، فردوسی، بی2، هشت ضلعی و فضای باز به نمایش گذاشته اند.
وی برگزاری 2 عنوان همایش تخصصی در حوزه بورس، نحوه حضور شرکت کنندگان در بورس، پنل تخصصی در حوزه قطعه سازی و لوازم یدکی، برگزاری خودروهای کلاسیک، آفرود و تست درایو خودرو را از برنامه های جنبی این نمایشگاه برشمرد.
هوشنگ نژاد اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد قوی ترین رویداد نمایشگاهی این شهر است که هر سال برگزار می شود و مورد استقبال مسئولان و فعالان این صنعت قرار می گیرد.
وی افزود: در خلال این نمایشگاه هیات تجاری افغانستان نیز حضور یافته و همچنین از یکی از خودروهای جدید شرکت سایپا رونمایی می شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد از امروز تا 19 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد برپا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار