نائب رییس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: ششمین همایش برندینگ ۲۴ مرداد در برج ساپکوی مشهد با هدف ایجاد رقابت، محک زدن تولیدات ملی، ارائه آموزش یافته‌های ملی و بین المللی و ... با حضور برند‌های ملی توسط انجمن صنایع مدیران خراسان رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ 09 August 2018

به گزارش تابناک : اثنی عشری نائب رییس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: در حال حاضر شرایط اقتصادی، سیاسی، پولی، بانکی و مالی برای اقشار مختلف مردم کاهش درآمد را به همراه داشته و معیشت مردم با بی ثباتی مواجه است.

وی افزود: در همایش برندینگ به دنبال ایجاد رقابت بین واحد‌های برند تولیدی هستیم تا در بحث اشتغالزایی و تولید ملی گامی برداشته باشیم.

وی با اشاره به 6 سال برگزاری همایش برندینگ در مشهد ادامه داد: در این مراسم برند‌ها براساس ارزیابی‌های دقیق علمی، دوام کالا، رضایت مشتری و... انتخاب می‌شوند.

نائب رییس انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: در این بازار پرآشوب اقتصادی، برندی می‌تواند از دیگر برند‌ها جدا باشد و مورد توجه مصرف کننده قرار بگیرد که با ویژگی‌های برتری از سایر برند‌ها متمایز باشد، زیرا برند مطرح، کیفیت دارد و رضایت مردم را به همراه دارد.


وی با بیان اینکه در همایش برندینگ، آموزش‌های لازم به صاحبان برند داده می‌شود، افزود: چراکه یک کار اصولی و ارزشمند می‌تواند ارزش آفرینی کند.

ششمین همایش برندینگ 24 مرداد در برج ساپکوی مشهد با هدف ایجاد رقابت، محک زدن تولیدات ملی، ارائه آموزش یافته‌های ملی و بین المللی و ... با حضور برند‌های ملی توسط انجمن صنایع مدیران خراسان رضوی برگزار می‌شود.

باتوجه به سقف 600 امتیاز ملاک ارزشیابی برندها؛ تاکنون 19 واحد امتیاز بالای 300 و 2 واحد نیز هم موفق به کسب امتیاز 400 شده اند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار