در تماس تلفنی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با وزیر دفاع سوریه، سپهبد علی ایوب از سردار باقری برای سفر به سوریه دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۶۴۱۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ 09 August 2018

به گزارش تابناک : سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد علی ایوب وزیر دفاع کشور سوریه، در تماس تلفنی، پیرامون آخرین وضعیت منطقه نبرد و شکست‌های پی در پی تروریست‌ها در سوریه  گفت‌وگو کردند.

سرلشکر باقری در این گفت‌وگو با تبریک پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در مناطق مختلف به ویژه درعا و مناطق جنوب این کشور، اظهار امیدواری کرد که ارتش این کشور بتواند گام‌های آخر مبارزه با تروریست‌ها را محکم تر از گذشته برداشته و مردم سوریه در آینده نزدیک  شاهد خروج تروریست‌ها و دیگر نیروهای اشغالگر و بیگانه از تنف و شرق فرات باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با بیان اینکه امیدواریم به زودی شاهد  بازگشت مردم مقاوم سوریه به شهرها و روستاهای خود باشیم، برلزوم بازسازی هرچه سریعتر مناطق آزاد شده و آغاز فعالیت‌های اقتصادی در این مناطق تاکید کرد.

سپهبد علی ایوب نیز در این گفت‌وگو، ضمن قدردانی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دولت، ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمایت  مستمر از مردم سوریه در مبارزه طولانی مدت با تروریست‌های تکفیری و موضع‌گیری‌های شجاعانه مسئولین جمهوری اسلامی ایران، از شرایط و روند پیروزمندانه در میادین نبرد اعلام رضایت کرد و از سرلشکر باقری برای حضور در سوریه دعوت به عمل آورد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار