مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: در راستای ضرورت بهبود وضعیت کتابخانه‌های عمومی مشهد مقدس در آینده نزدیک دومین کتابخانه سیار مشهد به کمک خیرین به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۶۴۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 13 August 2018
به گزارش تابناک : حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در جلسه مشترک با فرماندار مشهد مقدس بر ضرورت بهبود وضعیت کتابخانه‌های عمومی مشهد تاکید کرد وگفت: مجموعه نیروی انسانی کتابخانه‌های عمومی استان مجموعه‌ای جوان و پرظرفیت و باانگیزه است، که با بهره گیری از ایده‌های نو و تلاش مضاعف اتفاقات خوبی را رقم زده است و در شهرستان مشهد نیز با انتخاب یکی از مدیران پرتلاش و خلاق استان امیدواریم ادامه داشته باشد.

وی افزود: حضور انجمن خیرین کتابخانه ساز شهر مشهد با ساختار قوی وعضویت خیرانی دغدغه‌ مند در حوزه کتاب و کتابخوانی یکی از نقاط قوت شهرستان مشهد است که تاکنون اقدامات ارزشمندی مانند، ساخت کتابخانه و کمک به مباحث فرهنگی از جمله برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی داشته اند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: برگزاری نشست کتاب خوان با حضور مدیران استان فضای عمومی را به سمت توجه به کتاب و کتاب خوانی و مطالعه سوق می‌دهد و اگر این نشست‌ها و جلسات در کتابخانه‌های عمومی برگزار شود، در کمک به معرفی کتابخانه‌ها و معرفی و ارتقا جایگاه آن‌ها مفید خواهد بود.
 
کتاب خوانی در مسیر روشن و حرکت صعودی

احمدعلی موهبتی فرماندار مشهد  هم در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه کتابخانه‌های عمومی گفت: هرچند در بیان کلی و آماری گرایش مردم به کتاب خوانی در وضعیت مطلوب نیست ولی با تلاش‌های صورت گرفته و انگیزه‌های موجود مسیر روشن، و حرکت صعودی شده است. 

وی افزود: وجود خیرین همراه یکی از نکات قابل اتکای کتابخانه‌ها است، که هرکجا خیرین ورود کرده اند، اتفاقات بسیارخوبی انجام شده است.

فرماندار مشهد گفت: جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد با حضور شهردار ودیگر اعضا و با مصوبات قوی بازوی قوی اجرایی کتابخانه‌های عمومی مشهد مقدس باشد.

گفتنی است در این جلسه محمد رضا بدیع زادگان رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مشهد نیز حضور داشت.
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار