مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: 126 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) به خراسان رضوی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۴۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 14 August 2018

به گزارش تابناک : حبیب‌الله آسوده شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در محل سالن جلسات اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی برگزار شد، گفت: ما در کمیته امداد باید به سمتی حرکت کنیم که مردم را به یکدیگر متصل کرده و تا زمانی که مشارکت مردم نباشد فقر در جامعه از بین نمی رود، اگر به توسعه توجه نشود نمی‌توانیم پیشرفتی را احساس کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی افزود: باید برای رسیدین به توسعه شاهد مشارکت تمام و کمال مردم باشیم و دولت در این رابطه باید فرصت را فراهم کند و نباید تصدی‌گری کند.

وی با اشاره به اینکه فرصت‌سازی و تسهیل‌سازی توسط نظام باعث حرکت به سمت اهداف می‌شود، ادامه داد: ما به‌دنبال کاهش فقر و محرومیت هستیم و باید مردم، مسؤولان و مدیران دست در دست هم دهند تا به پیشرفت برسیم.

آسوده بیان کرد: امروزه جامعه بیشتر از هرچیز دیگری به آرامش احتیاج دارد و تا کش‌مکش‌ها و سیاست‌های حاکم بر جامعه اصلاح نشود نمی‌توانیم این آرامش را به‌وجود بیاوریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مردم باید با یکدیکر متحد و یکپارچه شوند، متذکر شد: باید با کسانی که امنیت و نشاط اجتماعی را هدف قرار داده‌اند، برخورد جدی صورت گیرد و امیدوارم امسال با کمک رسانه‌ها باعث انسجام در میان مردم شویم.

وی با اشاره به ابنکه در پایان سال جاری برخی از افرادی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی در برخی از شهرستان‌های این استان که فاقد مسکن هستند، دیگر نخواهیم داشت، یادآور شد: 126 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی است.

آسوده با اشاره به اینکه 190 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، بیان کرد: در سال جاری پیش‌بینی رشد 100 درصد در حوزه کسب‌و‌کار داشته‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص تسهیلات روستایی هیچ محدودیتی نداشته و باید بیشتر به رفع بیکاری در این قشر توجه شود.

وی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در تاریخ پانزدهم شهریور ماه خبر داد و تاکید کرد: در سال جاری باید یک تهاجم خبری در خصوص بخشش و ترویج احسان و نیکوکاری صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار